اقتصادیکسب و کار ویژه

آیا رشد انفجاری بیت کوین در راه است؟

اگر حتی اندکی فعال یا علاقه مند به صنعت ارزهای دیجیتال هستید، به احتمال زیاد می توانید وضعیت این ارز دیجیتال را حدس بزنید. آینده بیت کوین (بیت کوین) که یکی از ارزهای دیجیتال با ارزش و محبوب است، برای کسانی که در این صنعت فعال هستند و در زمینه خرید و فروش بیت کوین فعالیت می کنند بسیار مهم است.

در واقع بیت کوین به عنوان یکی از غول های صنعت مالی جهانی توانسته است بسیاری از سرمایه گذاران خود را به میلیاردر تبدیل کند. بیت کوین از زمان معرفی خود در سرفصل اخبار بوده است. زمانی که بیت کوین برای اولین بار در سال 2017 رشد کرد، افراد زیادی از آن خبر نداشتند و هیچ کس انتظار افزایش قیمت را نداشت. در ادامه این مقاله به تحلیل بیت کوین و آینده آن می پردازیم. همچنین اگر قصد خرید بیت کوین را دارید ما به شما صرافی بیت ارز را معرفی میکنیم.

تاریخچه بیت کوین

برای بررسی آینده بیت کوین، ابتدا باید نگاهی کوچک به گذشته آن بیندازید. اگر به اندازه کافی بزرگ هستید که به یاد داشته باشید، سال 2009 سال خوبی برای بخش مالی نبود زیرا رکود اقتصادی و سقوط بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک باعث غم و اندوه و نارضایتی در بسیاری از نقاط جهان شد. همه این مشکلات سیستم بانکداری سنتی را دچار ضعف و بحران اعتماد کرد. در همان سال، مجله تایمز رسما اعلام کرد که نخست وزیر بریتانیا به دنبال کمک مالی بانکی است.

امروز، حدود 10 سال بعد، برخی از سایت ها هنوز نسخه هایی از روزنامه های مربوط به آینده بیت کوین را می فروشند. حتی یک نسخه آن 1.3 میلیون دلار فروخته شد و دلیل این قیمت نجومی تنها عنوان آن است. اما علت افزایش قیمت آن مجله چیست؟ زمانی که فردی به نام ساتوشی ناکاموتو بیت کوین را در سال 2009 معرفی کرد، اولین ارز دیجیتال جهان ایجاد شد. تیتر تایمز: نخست وزیر در مورد نجات بانک ها. این جمله اشاره ای به منشا بیت کوین بود.

آینده بیت کوین را کاوش کنید

کارشناسان این حوزه در مورد آینده ارز دیجیتال بیت کوین بسیار شفاف هستند. پس از رشد چشمگیر آن در سال 2017، نوبت به درخشش بزرگ آن در سال 2020 رسید. با این افزایش قیمت بیت کوین، علاقه مردم و شرکت ها به آن روز به روز بیشتر می شود.

بنابراین اگر عرضه کمتر از تقاضا باشد باز هم قیمت های بالاتری خواهیم داشت. این تخمین برای سال های 2024 و 2025 انجام شده است و هزینه آن می تواند حدود 500000 دلار باشد. بنابراین برای سرمایه گذاری در این بخش، بهتر است از راهنمای خرید بیت کوین تیم Valx استفاده کنید.

همانطور که می دانید، آینده بیت کوین به افرادی که در بازار آن تجارت می کنند و افرادی که آن را استخراج می کنند بستگی دارد. آینده بیت کوین در حال رشد است و دلیل آن این است که بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال امن عمل می کند که پول زیادی نیز دارد.

آینده بیت کوین به گفته تحلیلگران

تحلیلگران ارزهای دیجیتال یک روند صعودی کلی در قیمت بیت کوین در سال های آینده مشاهده می کنند. اما ممکن است در مورد جزئیات به توافق نرسند. به عنوان مثال، جورین تیمر، یکی از اقتصاددانان، در مورد آینده بیت کوین صحبت می کند:

روند توسعه بسیار کند و پیوسته است و با رشد کلی بازار ارزهای دیجیتال مطابقت دارد.

اما افرادی هستند که خوشبین تر هستند، مانند مارک یوسکو، مدیر سرمایه گذاری قدیمی، که اعلام کرد آینده بیت کوین در سال 2030 با ارزشی بیش از 400000 دلار روبرو خواهد شد. در مورد نبوت خود چنین می گوید:

اگر بیت کوین برابر با طلا باشد، ارزش بازار طلا و بیت کوین برابر است که به معنای کامل است.

در این میان، کسانی هستند که پایان خوشی برای این ارز دیجیتال پرهیاهو نمی بینند. به عنوان مثال، تاجر و مدیر عامل آمریکایی، جیمی دیمون، گفت که آینده بیشتر ارزهای دیجیتال در حال روشن‌تر شدن است، اما نمی‌توان همین را در مورد بیت‌کوین گفت. چون بیت کوین رو به پایان است! در یکی از اظهارات، وی قبلاً اعلام کرده بود که بیت کوین یک پروژه تقلبی است.

لازم به یادآوری است که بیت کوین مانند سایر ارزهای دیجیتال می تواند نوسانات کوتاه مدت داشته باشد. اما آنچه مشخص است این است که آینده این ارز دیجیتال امیدوارکننده است. کارشناسان و تحلیلگران ارزهای دیجیتال معتقدند که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال پتانسیل تغییر سیستم مالی جهانی را دارند. در واقع ارز دیجیتال سیستم پرداخت رسمی خواهد بود. همانطور که قبلاً گفتیم، آینده بیت کوین و بازار آن در حال رشد است، بنابراین زیرساخت ارزهای دیجیتال به طور کلی.

با توجه به این عوامل، طبیعی است که برخی از کارشناسان معتقد باشند که بسیاری از دولت ها در آینده نزدیک این ارز دیجیتال را به عنوان یک سیستم پرداخت رسمی و قانونی معرفی خواهند کرد. این ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد که مهمترین آنها مزیت بزرگ پول دیجیتال نسبت به سیستم بانکی سنتی است. بنابراین، مصرف کنندگان در سراسر جهان باید به تدریج کار با ارز دیجیتال، خرید و فروش آن و استفاده از کیف پول بیت کوین را بیاموزند.

پیش بینی آینده بیت کوین در ایران و جهان

آینده ارز دیجیتال بیت کوین آینده ای قابل اعتماد و رو به رشد برای افرادی است که در زمینه ارز دیجیتال کار می کنند. به همین دلیل است که افراد زیادی دوست دارند هر روز در این زمینه سرمایه گذاری و کار کنند. بیت کوین نه تنها در بین خارجی ها بلکه در بین ایرانی ها نیز فالوورهای زیادی دارد و آنها بخش زیادی از پول خود را به این ارز دیجیتال داده اند. با گذشت زمان این ارز رمزنگاری شده مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت و این نشان می دهد که دور از انتظار نیست که بیت کوین به زودی به عنوان یک ارز واقعی در ایران و جهان شناخته شود.

مشاوره خرید ارز دیجیتال بیتکوین

همچنین اگر قصد مشاوره برای خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید ما به شما مراجعه به صرافی بیت ارز را توصیه میکنیم.

دکمه بازگشت به بالا