سلامت و دانش

رکوردی دیگر به نام بیت‌کوین در گینس ثبت شد

نام «بیت کوین» چندین بار در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده و اکنون بار دیگر به عنوان «اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز» وارد کتاب شده است.

از سال 1955 همه چیز از رویدادهای طبیعی گرفته تا دستاوردهای انسانی در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است و بیت کوین چندین بار توانسته وارد این کتاب شود. اکنون در این نسخه جدید کتاب، بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز اضافه شده است. پیش از این، این ارز دیجیتال، بیت کوین، به عنوان با ارزش ترین و قدیمی ترین ارز دیجیتال وارد کتاب گینس شده بود. زمانی که السالوادور این ارز رمزنگاری شده محبوب را به عنوان ارز رسمی خود معرفی کرد، بیت کوین بار دیگر توانست رکورد جدیدی را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.

اکنون قدرتمندترین ارز دیجیتال موجود در بازار به عنوان اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز وارد کتاب رکوردهای گینس شده است که یک رکورد جهانی دیگر را شکست.

رکورد دیگری به نام بیت کوین در گینس ثبت شده است

بیت کوین در کتاب رکوردهای جهانی گینس

لازم به ذکر است که بیت کوین در سال های اخیر توانسته نام خود را در سراسر جهان گسترش دهد و هویت خود را به ثبت برساند. برای مثال در سال ۲۰۱۶ کلمه بیت کوین وارد فرهنگ لغت مریام وبستر شد و دو سال بعد به واژگان اسکربل اضافه شد. امسال، رکوردهای جهانی گینس بیت کوین را به عنوان اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز به رسمیت شناخت.

رکوردهای جهانی گینس به مدت 67 سال به طور رسمی رکوردهای مختلفی از دستاوردهای انسانی گرفته تا رویدادهای طبیعی را ثبت کرده است. اولین نسخه از کتاب رکوردهای جهانی گینس در سال 1995 در فهرست پرفروش ترین ها قرار گرفت. این کتاب همچنان در فهرست پرفروش ترین های جهان قرار دارد.

اکنون، در آخرین ویرایش کتاب رکوردهای گینس، بیت کوین به عنوان «قدیمی‌ترین»، «با ارزش‌ترین» و «اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز» در بازار ارز دیجیتال ثبت شده است. لازم به ذکر است که NFT وارد کتاب رکوردهای گینس نیز شده است. همچنین کلماتی مانند metaverse و NFT جایی برای خود در فرهنگ لغت باز کرده اند و آشنا هستند و هر روز بیشتر و بیشتر در دنیا قابل شناسایی می شوند.

5858

دکمه بازگشت به بالا