اقتصادی

امکان خرید آنلاین در تیک‌تاک اضافه شد

تیک‌تاک با بهره‌برداری از محبوبیتش به عنوان یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی، پس از ماه‌ها آزمایش، کسب و کار تجارت الکترونیکی خود را در آمریکا راه اندازی کرد.

به گزارش دکترنامه، تیک‌تاک از طریق یک مجموعه قابلیت‌ها در اپلیکیشن اصلی خود، خرید آنلاین را برای کاربرانش عرضه کرده و امیدوار است که موفقیت پلتفرم‌های آسیایی شین (Shein) و تمو (Temu) را تکرار کند.

بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر تیک‌تاک در آمریکا، اکنون قادر خواهند بود ویدئوها و پخش مستقیم را با لینک‌هایی برای خرید اقلام در فید خود، مشاهده کنند. این پلتفرم، ابزارهایی را برای تولیدکنندگان محتوا، برندها و فروشندگان عرضه کرده تا محتوای قابل خرید، تولید کنند.

قابلیت‌های جدید شامل یک تَب خرید است که در آن، کسب و کارها می‌توانند محصولات خود را با لجستیک و راه‌کارهای پرداخت فراهم شده توسط تیک‌تاک، نمایش دهند.

این شرکت شبکه اجتماعی، سرویس خرید خود را با پلتفرم‌های مختلف نظیر شاپیفای، سلزفورس و زِن‌دسک، یکپارچه کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، بازار آنلاین تیک‌تاک که از نوامبر گذشته در آمریکا در دست توسعه بوده است، برای کشورهایی نظیر تایلند، ویتنام، مالزی، فیلیپین، سنگاپور و انگلیس، موجود خواهد بود.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا