عمومی

چهار هزار و ۲۴۳ طرح عمرانی بنیاد مسکن قزوین در هفته دولت افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری  دکترنامه از قزوین؛ فرهاد سبحانی اظهارداشت: در هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از چهار هزار و ۷۸ واحد مسکن روستایی در استان هستیم که برای اجرای آنها  ۱۲ هزار و ۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: طرح های قابل افتتاح مسکن روستایی استان شامل ۲ هزار و ۱۸۶ واحد در روستاهای شهرستان قزوین، ۸۳۷ واحد در تاکستان،‌ ۶۱۵ واحد در بویین زهرا،‌ ۱۶۷ واحد در آبیک،‌ ۱۴۹ واحد در البرز و ۱۲۴ واحد در آوج است.

سبحانی تصریح کرد:  برای بهسازی و مقاوم سازی هر یک از واحدهای روستایی استان امسال از سوی دولت ۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در نظر گرفته شد و بیشتر آنها در روستاهای بخش مرکزی و شهرستان تاکستان اجرا شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قوین یادآورشد: در هفته دولت ۸۵ واحد مشارکتی برای اقشار کم درآمد و ۷۲ واحد نیز از بخش اقدام ملی مسکن در قالب نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار می شود.

مسکن 3

این مسئول افزود: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن در بخش نهضت ملی استان قزوین بیش از ۷۰ درصد است و ‌ به زودی شاهد واگذاری های بیشتری به متقاضیان خواهیم بود.

وی با اشاره طرح های هادی اماده افتتاح گفت: در هفته دولت امسال هشت طرح با ۱۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستان های البرز،‌ قزوین،‌ آبیک،‌ آوج،‌ بویین زهرا و تاکستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرکل بیناد مسکن استان قزوین تاکید کرد: اجرای طرح هادی در روستاهای شامل آسفالت، سنگفرش،‌ جداره سازی رودخانه ها و ترمیم و اصلاح معابر بوده است.

سبحانی اظهارداشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تاکنون در سه استان آسیب دیده از زلزله آذربایجان شرقی، کرمانشاه و لرستان، بعنوان استان معین بوده و تعداد ۷۷۱۳ واحد مسکونی روستایی را احداث و تعداد ۱۵۳۵۰واحد مسکونی را مرمت کرده است.

وی افزود: واگذاری ۴۰۷۸  واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی شده  در مناطق روستایی استان قزوین مقارن با هفته دولت  از دیگر برنامه های این ایام است.

مسکن 2

.سبحانی اظهارداشت: در زمینه احداث و مقاوم سازی مسکن روستایی در استان قزوین  اقدامات موثری صورت گرفته و تاکنون ۶۲۰۰۰ واحد مسکونی مقاوم سازی شده است. 

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تا کنون تعداد۴۰۸۹ واحد در طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان قزوین در دست اجرا دارد که با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال اجرا میباشند. 

انتهای پیام

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا