عمومی

ایستگاه متروی شهید فخری‌زاده (ماموت) افتتاح شد

به گزارش دکترنامه از البرز؛ «مجتبی عبداللهی» در مراسم افتتاح ایستگاه متروی شهید فخری‌زاده (ماموت)که با حضور «علیرضا جعفری» معاون وزیر راه و شهرسازی صبح امروز برگزار شد، گفت: امید است با اقدامات صورت گرفته شاهد ارتقای سطح خدمات به مردم در حوزه‌های مختلف باشیم.

وی ادامه داد: ایستگاه متروی شهید فخری‌زاده در راستای تکمیل خطوط و ایستگاه‌های قطار و ایستگاه‌های قطار تهران- کرج- هشتگرد به بهره‌رداری رسیده است.

وی افزود: راه‌اندازی این ایستگاه مطالبه شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی اطراف و همچنین شهرها و روستاهای همجوار بود که اکنون محقق شد و به طور قطع با کیفیت بهتر دنبال می‌شود.

عبداللهی گفت: یکی از شاخصه‌های کشورهای پیشرفته دنیا تقویت بسترهای حمل و نقل عمومی است؛ از این رو باید به این مؤلفه مهم توجه ویژه‌ای کرد.

وی افزود: حدود یک ماه پیش در نشستی با مدیر عامل مترو تهران، خط متروی کرج-هشتگرد تحویل تهران داده شد و مقرر گردید مشکلات فنی این خط اعم از سیگنالینگ و… را رسیدگی و حل کنند.

به گفته استاندار البرز کاهش زمان حرکت قطارها یکی از موضوعاتی است که در روزهای آینده اجرایی خواهد شد.

گفتنی است امروز هزار و ۴۷۰ واحد مسکن آنلاین به صورت رسمی تکمیل و تحویل متقاضیان شد، همچنین بوستان جوان در شهر جدید مهستان به مساحت ۸ هزار ۷۸۰ متر مربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

دکمه بازگشت به بالا