عمومی

ایمن سازی محدوده تنگ کناره تا پاسگاه پلیس راه یاسوج

ایمن سازی محدوده تنگ کناره تا پاسگاه پلیس راه یاسوج - شیراز

عملیات اجرایی پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور یاسوج – شیراز ( محدوده تنگ کناره) توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد، در مراحل پایانی است.

به گزارش خبرگزاری دکترنامه از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای  این استان طول پروژه را 3100 متر اعلام کرد و افزود: سطح خرابی رویه آسفالتی به علت نمک پاشی و ضربه های حاصل از وسائط نقلیه سنگین در حد فاصل تقاطع غیر همسطح شهید امیر حسن زاده تا پاسگاه پلیس راه یاسوج – شیراز که بخش اعظمی از این محور دچار حرکت، رانش، برآمدگی و ایجاد حفره شده بود، ما را مصمم به اجرای این روکش نمود.

عابد محمدی مبلغ پیمان را 4/8 میلیارد تومان اعلام و خاطر نشان کرد: مدت پیمان 5 ماه و پروژه دارای درصد پیشرفت فیزیکی 80 درصد است که این رضایتمندی ما را در این نقطه به همراه دارد که در خدمت مردم قرار خواهد گرفت.

محمدی افزود: 2000 متر روکش بیندر، 2800 متر قیر پاشی، مشخصات فنی پروژه است که این عملیات شامل محدوده تقاطع غیر همسطح، رمپ ورودی به سمت شیراز و پاسگاه پلیس راه یاسوج – شیراز می باشد که دارای ترافیک سنگین در این معبر هستیم.

وی یادآور شد: با استقرار ماشین آلات فعال شامل یک دستگاه فنیشر، دو دستگاه غلطک، یک دستگاه قیرپاش، یک دستگاه گریدر و هشت دستگاه کامیون در این پروژه فعال است.

انتهای پیام 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا