کسب و کار ویژه

با انواع مختلف رژ لب آشنا شوید

با انواع مختلف رژ لب آشنا شوید

هدف اصلی این محصول این است که به لب ها و صورت شما رنگ بدهد یا گاهی فقط به آن درخشندگی دهد. البته امروزه تعداد رنگ ها و انواع رژلب ها زیاد شده و مجبور نیستید فقط یک مدل را انتخاب کنید.در این مطلب از مجله اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی هفتاد رنگ به شما می گوییم که چگونه انواع مختلف را بشناسید. . مجله اینترنتی آرایشی هفتدرنگ قصد دارد شما را با انواع رژ لب از جمله رژ لب جامد، رژ لب مایع، رژ لب مدادی، برق لب یا برق لب آشنا کند.

رژ لب جامد:

این نوع رژ لب که از انواع موم ها، روغن ها و رنگ های مختلف تهیه می شود، به صورت مدادی در یک استوانه چرخان قرار می گیرد که برای هر بار استفاده می توانید آن را بیرون بیاورید و پس از استفاده دوباره به یک استوانه بسته تبدیل می شود. . . این نوع رژ لب فرمول های متفاوتی از براق گرفته تا مات دارد و تعداد رنگ های آن بی نهایت است. به دلیل استفاده از موم در آنها، رطوبت طبیعی لب ها را حفظ کرده و از خشکی بیشتر آن جلوگیری می کند.

مایع رژ لب:

این محصول که دارای آخرین فرمول رژ لب است، به سرعت در حال محبوب شدن است. این نوع رژلب قدرت ماندگاری و پوشش دهی متفاوتی دارد. رژ لب ها همانطور که از اسمش پیداست به صورت مایع هستند اما بعد از مدتی به همان شکلی که قرار می گیرند روی لب ها خشک می شوند و به راحتی پاک نمی شوند و ظاهری مخملی به لب ها می دهند. بسته بندی این رژ لب شبیه براق کننده لب است و در یک استوانه قرار می گیرد.

رژ لب های مایع مرطوب کننده های خوبی هستند و برای کسانی که لب های خشکی دارند مناسب است. ماندگاری آنها کمتر از خشکی لب است. بالم لب لب ها را مرطوب کرده و درخشندگی خوبی به آن ها می بخشد. این نوع رژ لب اغلب در مهمانی های شبانه استفاده می شود. اگر می خواهید برای شام بیرون بروید و دوست ندارید برای تازه کردن آرایش خود به دستشویی بروید، استفاده از این رژ لب مایع با ماندگاری 24 ساعته را به شما توصیه می کنیم.

رژ لب مایع براق:

این محصول به دلیل خاصیت مایع بودن، نسل بعدی رژلب ها محسوب می شود. اما تفاوت آنها با رژ لب مایع در این است که اگرچه رنگ های زیادی دارند، اما همچنان روشن هستند. و هنگامی که از آن استفاده می کنید، لب های شما فاقد رنگدانه هستند. به عبارت دیگر لب های شما از زیر محصول دیده می شود.

درست مثل زمانی که بچه بودید وقتی از رنگ آب نباتی برای زدن رژ لب استفاده می کردید! این فرمول بسیار سبک است و رنگ آن مدتی روی لب ها باقی می ماند و سپس محو می شود. این نوع رژلب ها برای آرایش های ساده روزمره مناسب هستند. و اگر می خواهید آن را در تمام طول روز نگه دارید، باید یک رژلب همراه داشته باشید و حداقل ساعتی یک بار از آن استفاده کنید. بسیاری از این رژلب ها را می توان به عنوان رژگونه استفاده کرد. به عبارت دیگر با این محصول می توانید با یک سنگ دو پرنده را بکشید!

رژ لب شفاف:

رژ لب شفاف هیچ خاصیت رنگ دهی ندارد و هر رنگی هم که باشد، فقط یک سایه روی لب ها باقی می ماند و رنگ طبیعی لب های ما را حفظ می کند. رژ لب شفاف بهترین انتخاب برای آرایش روزمره است زیرا طراوت می بخشد. . رژ لب های شفاف معمولاً بافت مرطوبی دارند زیرا حاوی روغن هایی هستند که از خشک شدن لب ها جلوگیری می کنند. و می تواند جایگزین خوبی برای بالم لب باشد. یکی دیگر از ویژگی های این فرمول شفاف و مرطوب کننده، ماندگاری کم رژلب است و باید به زودی آن را تمدید کنید.

رژ لب مدادی:

رژ لب های مدادی معمولاً فاقد چربی و ماندگاری طولانی هستند. این نوع رژ لب سفت است یا باید با مداد تراش های مخصوص که قابل استفاده مجدد است، تراشیده شود.

برق لب و ویژگی های آن

رژ لب یک رژ لب مایع است که بی رنگ است و فقط لب ها را درخشان کرده و زیبایی خاصی به آن ها می بخشد. معمولاً برای درخشش دادن به رژ لب جامد استفاده می شود.

بویوگی لابراتوار سهرلی

رژ لب های مجیک معمولاً بافت سبکی دارند و دور لب پخش نمی شوند. این نوع رژ لب ها را آبرسانی نمی کند و برای افرادی که لب های خشکی دارند مناسب نیست.

باتوم های پالتا

این نوع رژلب بیشتر در آرایشگری مورد استفاده قرار می گیرد و با ترکیب رنگ ها می توان به رنگ بی نهایت دست یافت.

لاک بیش از حد آنها آمده است

رژ لب یا لاک لب ماندگاری بسیار بالایی دارد و قوامی شبیه رژ لب مایع دارد که نباید با برق لب اشتباه گرفته شود. زیرا ماندگاری برق لب در مقایسه با لاک ها و رنگ های لب بسیار کوتاهتر است. هنگام رنگ آمیزی لب ها، برق لب در جای خود باقی می ماند و برای خانم هایی که نمی خواهند آرایش خود را در طول روز تازه کنند، انتخاب خوبی است. ماندگاری این نوع رژ لب حداقل هشت ساعت است.

اگر به دنبال آرایشگاه معتبر میگردید، ما به شما سالن زیبایی تاماران گوهردشت را معرفی میکنیم.

دکمه بازگشت به بالا