سلامت و دانش

کشورهای اروپایی در انتظار تایید کیت‌های تست‌ خانگی کرونا

به گزارش شفاف ، مسئولان داروخانه امیدوارند که از ماه آوریل (این ماه) همه شهروندان کشور بتوانند این بسته ها را از داروخانه ها و داروخانه ها تهیه کنند ، اگرچه آنها هنوز منتظر دستورالعمل تایید و توزیع نهایی و همچنین نحوه استفاده از تست خانگی کرونا هستند. کیت

کیت خودآزمایی در واقع مانند روش آزمایش آنتی ژن بیماری Covid 19 عمل می کند.

برخلاف تست PCR که انتشار آن بین 12 تا 48 ساعت به طول می انجامد ، نتایج آزمایش آنتی ژن کووید در کمتر از 30 دقیقه در دسترس است ، اما دقت آن نسبت به تست PCR کمتر است.

اگر دقت تست آزمایشگاه PCR 98٪ باشد ، این خودآزمایی داخلی 80٪ دقیق است.

رسانه های فرانسوی عملکرد آزمایش های خودآزمایی در منزل را با آزمایش های بارداری مقایسه می کنند و ادعا می کنند که این آزمایش می تواند بهترین روش برای جلوگیری از شیوع بیماری باشد ، اگرچه در صورت مثبت بودن آزمایش کوئید ممکن است آزمایشات بیشتری لازم باشد.

نحوه استفاده از خودآزمایی در خانه آسان است. کافی است قسمت کوچکی از مخاط بینی خود را با مایع داخل کیت با یک لوله نازک قرار داده شده در دستگاه مخلوط کنید و سپس مایع را در کیت تشخیصی نهایی قرار دهید تا در کمتر از 30 دقیقه نتایج را ببینید.

دیگر کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا ماه هاست که این تجهیزات را در داروخانه ها می فروشند اما هیچکدام تایید نهایی وزارت بهداشت را دریافت نکرده اند.

با این حال ، وزارت بهداشت فرانسه تأکید کرده است که استفاده از این خودآزمایی های خانگی فقط برای افرادی که هیچ علائمی از بیماری کووید ندارند و سن آنها بیش از 15 سال است ، قابل تأیید است.

به گفته یورونیوز ، قیمت کیت در فرانسه که کمترین قیمت را در بین کشورهای اروپایی دارد ، 6 یورو است که به گفته جروم سالومون ، رئیس کمیته عالی بهداشت علیه کوید 19 ، به زودی به 5 یورو می رسد ، شورای عالی فرانسه برای War on Covid 19 هفته ها به تحقیق در مورد عملکرد خودآزمایی های خانگی پرداخت تا اینکه سرانجام تا پایان ماه مارس تأیید شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا