عمومی

برگزاری نمایشگاه؛ عاملی برای تحرک صنعت ساختمان

برگزاری نمایشگاه؛ عاملی برای تحرک صنعت ساختمان

دبیر و عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، آن را عاملی برای ایجاد انگیزه و تحرک در این صنعت برشمرد

به گزارش خبرگزاری دکترنامه از تهران ؛ امیدرضا ریاحی در گفتگو با خبرنگار برناحضور و شرکت کلیه دست اندرکاران و ذینفعان صنعت ساختمان را در نمایشگاه های تخصصی، عاملی برای رشد و توسعه این صنعت دانست.

دبیر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان داشت شرکت در نمایشگاه از یکسو برای تولیدکنندگان و صنعتگران باعث ارتقا قدرت فروش، دریافت سفارش های جدید، بالا بردن سهم بازار و ارائه و معرفی کالاها و محصولات نوین و توسعه نام و برند آنها خواهد شد و از سوی دیگر طراحان، مشاوران، سازندگان، مجریان و مهندسان ناظر با تولیدات و فناوری های جدید برای بهره گیری از آنها آشنا خواهند شد.

مهندس امیدرضا ریاحی افزود نمایشگاه صنعت ساختمان فرصت مناسبی برای تعامل و ارتباط مستقیم بین طیف گسترده تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و ذینفعان این صنعت با هدف آشنایی با دغدغه ها و نیازهای واقعی آن می باشد.

مهندس ریاحی نقطه قوت نمایشگاه امسال را بهره‌گیری  جمعی از تولید کنندگان از حوزه آموزش دانست و افزود رویکرد بازاریابی از دریچه آموزش،

(Marketing trough Training)

و ارائه آموزشهای رایگان از سوی تولیدکنندگان از رویکردهای نوین بین المللی است که علاوه بر افزایش اعتماد خریدار به فروشنده به توسعه فروش و گسترش بازار کمک شایانی خواهد نمود.

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می گردد.

 

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا