عمومی

ثبت بیش از ۶.۵ میلیون تردد در خوزستان طی هفته گذشته / پر ترددترین جاده های استان معرفی شدند

ثبت بیش از ۶.۵ میلیون تردد در خوزستان طی هفته گذشته / پر ترددترین جاده های استان معرفی شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: طی هفته گذشته ۶ میلیون و ۵۶۸ هزار تردد در محورهای استان ثبت شد.

به گزارش خبرنگار دکترنامه از اهواز، محمد جولانژاد ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طی بازه زمانی چهارم لغایت دهم شهریور ماه ۶ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۷۰۵ تردد در محورهای استان خوزستان ثبت شده است که نسبت به هفته گذشته افزایش ۲۲ درصدی را نشان می دهد.

او گفت: با توجه به نزدیک شده به اربعین حسینی محور آبادان به خرمشهر با ثبت ۲۱۷ هزار و ۶۳۷ تردد بیشترین تردد را داشته و پس از آن محورهای ماهشهر به بندر امام با ثبت ۱۶۸ هزار و ۱۷۷ تردد و شوش به اهواز با ثبت ۱۵۶ هزار و ۵۷۵ تردد بیشترین میزان تردد جاده ای را داشتند.

مدیر کل رهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره ثبت ۸۸۶ هزار و ۵۵۸ تردد ماشین سنگین، افزود: میزان تردد سنگین نسبت به هفته گذشته افزایش چهار درصدی داشته و کمربندی غرب به شرق اهواز با ثبت ۳۶ هزارو ۴۶ تردد، بیشترین تردد سنگین را داشته و پس از آن محورهای اندیمشک – خرم آباد و شوش به اهواز به ترتیب با ۳۴ هزار و ۳۶۲ و ۳۳ هزارو ۸۰ تردد قرار دارند.

جولانژاد با اشاره به اینکه سرعت متوسط ثبت شده در استان ۷۴ کیلومتر بر ساعت بود، بیان کرد: بیشترین سرعت متوسط ثبت شده طی هفته گذشته مربوط به محور خرم آباد به اندیمشک با ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در پایان اضافه کرد: بیشترین تردد در محورهای استان در ساعت ۱۸ الی ۱۹ انجام شده و علاو ه بر آن پلاک‌های استان لرستان، تهران و بوشهر به ترتیب بیشترین پلاک‌های ثبت شده در استان از تاریخ چهار الی ۱۰ شهریور بودند.

انتهای پیام/

 

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا