سلامت و دانشکسب و کار ویژه

حراج دیجی کالا ماسک صورت

واکنش‌ها پیرامون این خبر جنجالی حسابی بالا گرفت و کار حتی به کمپین و تشویق به تحریم خرید از این فروشگاه اینترنتی هم رسید. دیجی کالا هم البته ساکت نماند و بعد از اعلام این خبر بیانیه‌ای را صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: «صبح امروز در حالی که همکاران عملیاتی ما، علی‌رغم نگرانی‌ شیوع ویروس کرونا، در حال آماده‌سازی و ارسال ماسک‌های سفارش گذاشته شده مشتریان دیجی‌کالا بودند، ماموران سازمان تعزیرات حکومتی به مرکز پردازش دانش مراجعه کردند و بدون توضیح 34 هزار عدد ماسک فروخته شده به مشتریان دیجی‌کالا را جمع‌آوری کردند.

در حالی که طبق صورت‌جلسه سازمان تعزیرات 34 هزار ماسک موجود بوده است، این عدد در گزارش پنج میلیون عدد عنوان شد. لازم به ذکر است که کلیه این 34 هزار عدد ماسک در چندین روز پیش به فروش رفته و به نوبت در حال آماده‌سازی و ارسال به مشتریان بوده‌ است. ضمنا دیجی‌کالا در راستای مسئولیت اجتماعی خود از فروش این ماسک‌ها هیچ انتفاع مالی نداشته و این ماسک‌ها را با قیمت خرید به فروش رسانده است. براین اساس هرگونه ادعای احتکار و سوءاستفاده از ارائه این خدمات به هموطنان در سراسر ایران، بی‌اساس، مغرضانه و کذب کامل است.»

جنس ماسک صورت و بدن 

با توجه به نوع ماسک از مواد طبیعی مختلفی برای ساخت آن استفاده می‌شود، مثلا ماسک صورت ماست برای رفع التهاب پوست خوب است و برای ساخت ماسک‌های آرامش بخش استفاده می‌شود. از آلوئه ورا برای ماسک‌های آبرسان، از پرتقال و انواع مرکبات به دلیل داشتن ویتامین c برای ساخت ماسک‌های روشن کننده و از خاک رس برای ماسک‌های لایه بردار استفاده می‌شود. محصولات بهداشتی بیز با گرفتن تاییدیه های لازم بر روی سایت برای خرید شما قرار گرفته است.

انواع ماسک‌ها برحسب مواد اولیه استفاده شده، بسیار متنوع و جذاب هستند و شرکت‌های بهداشتی در لابراتوارهای خود می‌کوشند با ترکیبات تازه محصولات موثرتری را در بازار عرضه کنند. قیمت ماسک صورت و بدن برحسب مواد به کار رفته در آن مشخص می‌شود، مثلا ماسک ملقب به ماسک طلا را می‌توان به عنوان گرانترین ماسک معرفی کرد.

 

دیجی‌کالا قانونا اجازه فروش ماسک را نداشت

اسفنانی در پاسخ به این سوال که دیجی‌کالا در بیانیه‌ای که در واکنش به تعزیرات صادر کرده است عدد 34 هزار عدد ماسک را اعلام کرده است و چطور شما 54 هزار عدد را اعلام می‌کنید و این اختلاف چه مفهومی دارد؟ گفت: «ببینید، پرونده برای آنها تشکیل شده است و این دوستان باید در شعبه‌ای که رسیدگی صورت می‌گیرد از ادعاهایشان دفاع بکنند. اما فارغ از این ادعاها باید بگویم طبق بخشنامه‌ای که اداره‌کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت صادر کرد و بعد هم به تایید رئیس سازمان تعزیرات رسید و ستاد مبارزه با کرونا هم آن را تایید کرد، دیجی‌کالا و… به هیچ عنوان حق خرید و فروش ماسک را نداشتند.

باید هماهنگی‌هایی صورت می‌گرفت و وزارت بهداشت اولویت را طی سه بخشنامه تاکیدش بر این بود که خرید و فروش ماسک صورت نگیرد تا بتوانند مراکز درمانی و بیمارستان‌های موردنظر که مرکز تشخیص و نگهداری بیماران کرونایی هستند را تجهیز بکنند و آنها با کممراقبت از پوست مثل سایر قسمت‌های بدن لازم و ضروری و چه بسا مهم‌تر است، چون پوششی است که از تمام اعضای داخلی بدن محافظت می‌کند. یکی از روش‌های مراقبتی، استفاده از ماسک صورت و بدن است.

برند ماسک صورت و بدن 

تمام شرکت‌های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی، ماسک صورت  و بدن را در محصولات خود دارند. ماسک بدن دیپ سنس، لورآل، ، لافارر، هیدرودرم، گارنیه و … در فروشگاه‌ها موجود است. ماسک صورت به مراتب تنوع برند و محصول بیشتری دارد.   پاسخ این سوال که ویتابلا محصول کدام کشور است ؟ ساخت  کشور ایتالیا می باشد .

بهترین برند ماسک صورت برای هر فردی متفاوت است و باید با پوست فرد سازگار باشد، برای مثال ماسک صورت شبانه کلینیک با فرم کرمی خود، جزو بهترین گزینه‌هاست و انواع ماسک‌های ورقه‌ای گارنیه نیز طرفداران زیادی دارند

 

انواع ماسک می‌تواند پوست را تغذیه و مواد مورد نیاز را به از سطح پوست به آن برساند. انواع ماسک‌ها را می‌توانید با مواد طبیعی موجود در خانه تهیه کنید، مثلا ماسک صورت خانگی برای جوش یا هر مدل ماسک بدن خانگی، انواع اسکراب و … . کافی است طرز تهیه ماسک صورت و بدن را در اینترنت جست وجو کنید تا با دستورالعمل‌های ساخت انواع بهترین ماسک صورت خانگی مواجه شوید، اما گاهی همین چند مرحله‌ای شدن و وقت گیر شدن کار باعث می‌شود تا فرصت لازم برای این کار را پیدا نکنیم و مراقبت از پوست در میان انبوه کارهای روزانه فراموش شود. راه حل عملی‌تر این است که به سراغ ماسک‌های آماده و تولیدات شرکت‌های بهداشتی مختلف و موجود در بازار برویم تا کار ساده‌تر و راحت‌تر شود.

برای خرید ماسک‌های آماده باید انواع ماسک را بشناسید و متناسب با نیاز پوست خود خرید کنید. انواع اصلی ماسک صورت و بدن عبارتند از  آبرسان، آرامش بخش، روشن کننده، لایه بردار، ضدجوش، ترمیم کننده، ضد چروک، کوچک کننده منافذ باز و … . اگر روی پوست احساس کشیدگی و خشکی می‌کنید، ماسک آبرسان پیشنهاد خوبی است. اگر روزهای پراسترسی را پشت سر گذاشته‌اید، با یک ماسک آرامش بخش به پوست خود استراحت بدهید. اگر ماسک بدن برای سفیدی می‌خواهید ماسک لایه بردار و روشن کننده به کمک شما می‌آیند.

برای کسانی که جوش می‌زنند، ماسک بدن برای جوش می‌تواند میزان جوش زدن را کم کند. استفاده از ماسک‌های آبرسان، روشن کننده و ضدچروک نیز به صورت دوره‌ای برای هر نوع پوستی مناسب است و به نشاط آن کمک می‌کند. ماسک‌ها به دو صورت هستند، ورقه‌ای یا کرمی. ماسک صورت ورقه ای استفاده راحتی دارد و کافی است ورقه را برای 15 تا 20 دقیقه بسته به نوع ماسک روی صورت قرار دهید. با استفاده از ماسک کرمی هم باید سطح صورت و گردن و قسمت‌های مورد نظر از بدن را با ماسک بپوشانید. .

خرید ماسک صورت و بدن 

با توجه به تنوعی که در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی و از جمله ماسک وجود دارد، انتخاب سخت است. ب

ه همین دلیل برای خرید سراغ دیجی استایل بروید که فرصت مشورت و رایزنی با دیگر مصرف کنندگان و خریداران را داشته باشید و براساس تجربیات دیگران که در پایین هر محصول درج شده، مناسب‌ترین ماسک را برای خودتان تهیه کنید.   تنوع محصولات gatieau  را در سایت ما میتوانید ببینید. 

بودی روبه‌رو نباشند. بعد از اینها اجازه خرید و فروش به صورت کلی صادر شود. از روز شنبه هم قرار شد که ماسک و انواع موادضدعفونی‌کننده در داروخانه‌ها توزیع شود و این کار در حال انجام است.»

دکمه بازگشت به بالا