عمومیکسب و کار ویژه

سفارش پرچم رومیزی تبلیغاتی

تولید پرچم و چاپ پرچم کلا به سه دسته پرچم های ملی ، پرچم های مذهبی و پرچم های تبلیغاتی تقسیم و عرضه می گردد. با توجه به اهمیت تبلیغات در بازار امروز می توان گفت که جز با اهمیت ترین امور ، تبلغیات به اشکال گوناگون جهت افزایش مشتریان گرامی می باشد، از این رو شرکت اریکه پرچم ایرانیان در تولید پرچم و چاپ پرچم به صورت فوری و تولید پرچم به صورت تیراژ و تکی برای امور تبلیغاتی شما عزیزان آماده همکاری می باشد. چاپ و تولید پرچم تبلیغاتی توسط مجموعه اریکه پرچم ایرانیان در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد به دلیل اینکه این مجموعه به صورت اختصاصی، با خودکفایی در تمام زمینه ها چاپ و تولید پرچم را انجام می دهد.

پرچم تبلیغاتی علاوه بر اینکه به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی به شمار می آیند بلکه با خرید پرچم تبلیغاتی و صرف هزینه اندک می توان به راحتی  کسب و کار خود را تبلیغ کنید،  با استفاده از انواع پرچم‌ها از جمله پرچم تبلیغاتی رومیزی، پرچم تبلیغاتی ایستاده، اهتزار و … شما توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به برند، سازمان و یا تبلیغات خود جلب می کنید.

چاپ پرچم تبلیغاتی

یکی از فعالیت های مجموعه اریکه پرچم ایرانیان چاپ پرچم تبلیغاتی به جهت  معرفی محصول و یا فعالیت سازمان ها و شرکت برای تبلیغ برند خود می باشد. با این روش نه تنها محصول خود را تبلیغ کرده اند بلکه باعث افزایش در آمد نیز می شود.

ویژگی چاپ پرچم تبلیغاتی

 چاپ به صورت یک رو و یا دورو

جنس پارچه استفاده شده، ساتن مات آمریکائی یا ساتن ۹ کیلوئی

پایه پرچم از نوع پنجه شیری و خورشیدی

جنس پایه پرچم از چدن

ریشه ها در ۱۲ رنگ متنوع

ابعاد ۱۵۰×۹۰

طول پایه ۲۳۰ سانتی متر

انواع پرچم  تبلیغاتی

انواع پرچم های تبلیغاتی تولید شده در مجموعه اریکه پرچم ایرانیان شامل: پرچم های تبلیغاتی ساحلی، پرچم رومیزی تبلیغاتی، پرچم تشریفات تبلیغاتی، پرچم اهتزاز تبلیغاتی، پرچم های هواداری ، و ابر پرچم ها.

پرچم رومیزی تبلیغاتی

جنس پارچه در پرچم رومیزی در متریال ها مختلفی مانند جیر ، ساتن ، لمینت ، زانفیکس و… آماده تحویل می باشد. پرچم رومیزی به صورت دور لیزر و یا دور ریشه با توجه به سلیقه مشتریان گرامی تولید خواهد شد. لازم به ذکر است پرچم رومیزی تبلیغاتی از لحاظ جنس و نوع دوخت و سایز بسیار متنوع و گوناگون می باشد. انواع مختلف این نوع پرچم شامل: پرچم رومیزی دور ریشه ، پرچم رومیزی دور لیزر ، پرچم رومیزی تی که به صورت عمودی افراشته می شود، پرچم رومیزی میله خور، پرچم رومیزی پفکی .

 پرچم تشریفات تبلیغاتی

در پرچم تشریفات تبلیغاتی همانند پرچم رومیزی از پارچه هایی با جنس جیر ، ساتن ، لمینت ، زانفیکس جهت تولید استفاده می کنند. انواع مختلف این پرچم ها نظیر: پرچم های تبلیغاتی بدون ریشه، پرچم های تبلیغاتی دور ریشه ، پرچم های تبلیغاتی لمینت ، پرچم های تبلیغاتی زانفیکس خور ، پرچم های تبلیغاتی لیزری، پرچم های تبلیغاتی زری دوزی شده و… را می توان نام برد.

پرچم اهتزاز تبلیغاتی

تولید و چاپ پرچم های اهتزاز تبلیغاتی به صورت چاپ سیلک و سابلیمشن( دیجیتال) و اسیدی ( دیسپرس) انجام می گیرد. باید گفت که بیشتر پارچ های مصرفی در این نوع تولید ساتن و پلی استر ، فلامنت ، چلوار و تترون و.. می باشد.

پرچم های تبلیغاتی ساحلی

جنس پادر در پرچم تبلیغاتی ساحلی بیشتر از ساتن ، لمینت ، زانفیکس می باشد. و به صورت ایستاد در جهت تبلیغ برند در اطراف ساحل برفراشته می کنند.

سایر خدمات ارائه شده توسط مرکز تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان شامل:چاپ، و ، ، ، ، ومی باشد.

انواع روش های چاپ پرچم تبلیغاتی

چاپ قالبی: در این روش چاپ پس از تراشیدن لوگوی مورد نظر روی چوب آن را به رنگ آغشته کرده و روی پارچه چاپ می کنند، که یک طرح نامنظم از این روش حاصل می شود.

چاپ استنسیل: در این روش یک ورق فلزی یا پلاستیکی که طرح مورد نظر روی آن برش داده شده است را روی پارچه فیکس کرده و روی آن می کشند. این نوع چاپ نیز به مانند روش قالبی از ظرافت چندانی برخوردار نمی باشد.

چاپ باتیک: در این نوع چاپ پرچم تبلیغات از قلم مخصوصی استفاده می شود. این روش برای کارهای فانتزی و گران قیمت کاربرد دارد و بیشتر جنبه هنری دارد.

چاپ حرارتی: اساس این روش تهیه پرچم تبلیغاتی بر پایه تصعید بوده و بیشتر برای چاپ روی اشیاء کاربرد دارد، کیفیت چاپ حرارتی بالا بوده و امکان پاک شدن طرح پس از چاپ نیز وجود ندارد.

چاپ سیلک: این نوع چاپ به روش دستی و توسط افراد حرفه ای انجام می گیرد، پس از آماده سازی طرح مورد نظر شابلون را برای رفع ایرادهای موجود به واحد آماده سازی جهت چاپ تحویل می دهند، پس از رفع ایراد این طرح به واحد چاپ ارائه می شود تا رنگ های مورد نظر تهیه شود. به محض آماده شدن شابلون، رنگ و پارچه، چاپ آرم مورد نظر انجام شده و پس از خشک شدن به بخش خیاطی ارسال می شود تا بر اساس درخواست مشتریان پرچم مورد نظر تهیه شده و برای اراسال به مشتری آماده شود.

چاپ دیجیتال: در این روش چاپ پرچم تبلیغاتی بدون محدودیت طرح و رنگ می توان یک عکس و یا یک فایل خطی را روی پارچه مورد نظر پیاده سازی کرد.

همانطور که می دانیم یکی از عناصر مهم در طراحی دکوراسیون داخلی در محل های مختلف کسب و کار و سازمان‌ها و نیز مراسم های رسمی استفاده از پرچم تبلیغاتی است که برای نشان دادن رسمیت و اهمیت آن مکان از این پرچم ها و مخصوصا از پرچم تبلیغاتی ایران استفاده می شود.

اریکه پرچم ایرانیان یک مرکز چاپ پرچم تبلیغاتی معتبر در تهران است که با استفاده از بهترین دستگاههای چاپ، آماده ارائه بهترین و با کیفاهمیت و ارزش برند و لوگوی هرشرکت، موسسه و سازمانی  برکسی پوشیده نیست.  هریک از ارکان این مجموعه‌ها برای سربلندی و اقتدار برند خود تلاش و فعالیت می‌نمایند. مدیران شرکت‌ها همشه به دنبال ابزار های جدید تبلیغاتی می‌گردند تا بتوانند از آن طریق نسبت به معرفی  ودر نهایت فروش هر چه بهتر محصولات خود گامهای موثری را بردارند.

موسسات تبلیغاتی دائما” به دنبال معرفی ابزارهای شیک و جدیدی هستند تا بتوانند از آن طریق ضمن مساعدت برای معرفی محصولات شرکتهای مختلف  به کسب کار آنها نیز رونق ببخشند. در سالهای نه چندان دور یکی از ابزار ‌های تبلیغی که توجه همگان را به خود جلب کرده است، پرچم رو میزی می‌باشد. همانطوری که  تداعی و مجسم شود و بانگاه کردن به آن تمام اهداف و فعالیت‌های شرکت برای بینده مرور شود. همانطوری که پرچم هر کشوری نشان اقتدار و وحدت ملی آن کشور محسوب می‌شود. پرچم هر تشکل و مجموعه‌ای  نیز می‌تواند به منزله اقتدار و ماندگاری آنها باشد.  همه  اعضای آن اعم از کارکنان  و مدیران به منزله یک ملت کوچک سعی می کنند در حفظ و نگهدار ی و پیشبرد دستاوردهای آنجا و به عبارتی در سربلندی و بالا نگهداشتن آن  بکوشند. این نوع پرچم‌ ها در اندازه‌های کوچک تهیه شده و معمولا روی میز ، قفسه کتابخانه و… قرار می‌گیرند.

همانند سایر پرچم های تبلیغاتی دیگر نیز دارای چهار رکن و قسمت مهم دارد،  شامل پایه پرچم ، پارچه پرچم ، ریشه پرچم و چاپ پرچم می‌باشد که در ادامه  به اختصارتوضیحاتی در مورد هرکدام از آنها ارائه می‌دهیم.

حتما تا کنون پرچم های رومیزی را در شرکت ها، ادارات، اتاق رئیس شرکت و مراکز گوناگون رویت کرده اید. این پرچم ها در هر سازمانی می توانند مورد استفاده قرار گیرند و به کار بردن آنها هیچ وابستگی به موضوع فعالیت شرکت و یا سازمان ندارد. بلکه تمامی این ارگان ها برای معرفی خود و رعایت اصول و قواعد اداری از پرچم رومیزی استفاده می نمایید.

یت ترین خدمات به شما عزیزان می باشد.

شما مشتریان عزیز می توانید برای کسب آگاهی دقیق در رابطه با انواع پرچم ها و نیز قیمت پرچم تبلیغاتی با کارشناسان ما در اریکه پرچم ایرانیان تماس حاصل نموده و راهنمایی های لازم در رابطه با انتخاب پرچم مناسب و نیز هزینه پرچم تبلیغاتی را جویا شوید.

 

چاپ پرچم رومیزی ریشه دار جز پر طرفدار ترین و پرمصرف ترین پرچم های قابل چاپ در این مجموعه و بازار می باشد
دکمه بازگشت به بالا