سلامت و دانش

پاریس تا آمستردام در 90 دقیقه Hyperloop آینده سفر بین المللی؟

چمدان Hyperloop یک شیوه حمل و نقل توصیه شده است که شامل مسافرت در کپسول های براق و بسته بندی مانند می شود که از طریق یک لوله استیل کم فشار با سرعت بیش از 600 مایل در ساعت (حدود 965 کیلومتر در ساعت) حرکت می کند.

طرفداران Hyperloop ، که از قطارهای پر سرعت امروز پایدارتر و سریعتر به نظر می رسند ، می گویند Hyperloop آینده سفر بین المللی است.

در اوایل این ماه ، هاردت هایپرلوپ ، یک مبتدی هلندی ، نتایج یک بررسی را مرور کرد.

هایپرلوپ

این گزارش نشان می دهد که یک شبکه بزرگ Hyperloop در اروپا به طور قابل توجهی زمان سفر بین شهرهای اروپا را کاهش می دهد ، مرزها را محو می کند و “مزایای اقتصادی قابل توجهی” را ارائه می دهد.

این مطالعه نشان می دهد که ارتباط بهتر آمستردام با سایر مراکز اروپایی سفرهای تجاری را بهبود می بخشد و “ارزش اقتصادی شهر را افزایش می دهد”.

در این گزارش آمده است: هایپرلوپ می تواند هر ساعت 200000 مسافر در هر ساعت را حمل كند. مسافران می توانند در 90 دقیقه (کمتر از نیمی از زمان با قطار و تقریباً همزمان با یک پرواز مستقیم) به پاریس برسند. این مطالعه نشان می دهد که آمستردام کمتر از یک ساعت از طریق Hyperloop به بروکسل خواهد رفت …

سال گذشته ، مدیر عامل و موسس شرکت Tim Hower به CNN Travel گفت که شبکه پیشنهادی Hard Hyperloop در اروپا جایگزینی برای پروازهای کوتاه است.

هایپرلوپ

منبع: cnn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا