عمومی

مقام صهیونیست: ترور فخری زاده جلوی پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران را نگرفته است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین دکترنامه، یک مقام اسرائیلی اواخر روز سه شنبه به وقت تهران اعتراف کرد که ترور «محسن فخری زاده» دانشمند هسته ای ایرانی مانع از پیشرفت برنامه هسته ای تهران نشد.

بر اساس گزارش سایت تایمز اسرائیل، یک مقام اسرائیلی که نامش فاش نشده است به کانال 12 این رژیم گفت که قتل سال گذشته محسن فخری زاده امیدهای تل آویو برای توقف برنامه هسته ای ایران را برآورده نکرد.

این مقام اسرائیلی که نامش فاش نشد گفت: ترور فخری زاده در سال گذشته، همانطور که انتظار می رفت، مانع از پیشرفت برنامه هسته ای ایران نشد. وضعیت فعلی پیشرفته ترین وضعیتی است که برنامه هسته ای ایران به آن دست یافته است».

«تلاش بزرگ اسرائیل، چه آشکار و چه در پشت صحنه، برای تشویق [قدرت‌ها به سمت] زمانی که نوبت به برنامه ریزی برای یک حمله بزرگ و بزرگ می شود، توافق افزایش یافته است.

محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای ایران، هفتم آذرماه سال ۱۳۸۹ در منطقه آبسرد دماوند طی عملیات تروریستی از پیش طراحی شده توسط عوامل رژیم صهیونیستی ترور و به شهادت رسید.

ابوالفضل عمویی، نماینده ارشد مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، یک سال پس از ترور فخری زاده گفت که ایران اکنون بیشتر قدرت هسته ای خود را به دست آورده است و این پاسخی به تحریم ها و فشارهای جاری بر ایران است. ایرانی ها.

وی گفت: ترور محسن فخری زاده توسط رژیم صهیونیستی در ایران به ایران ثابت می کند که علیرغم پذیرش و اجرای محدودیت ها در برنامه هسته ای این کشور، خصومت با ایران کم نشده و دانشمندان ما همچنان آماج جنایات عوامل بیگانه هستند. . خبرگزاری آناتولی.

«مهدی فخری زاده» فرزند دانشمند محسن فخری زاده نیز پیش از خطبه جمعه پنجم آذر تهران با اشاره به مجاهدت علمی شهید فخری زاده گفت: دشمن شهید فخری زاده را بهتر می شناسد، او جهادی است که فداکاری کرد. جانش را به خاطر مجاهدت های عالی علمی اش به ارمغان آورد و خداوند او را به مقام والای شهادت عطا فرمود».

فخری زاده تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشرفت علمی ایران را ظلم دولتی خواند و گفت: دشمن بداند که ما دانشمندان خود را می شناسیم که این نعمت بزرگ الهی است و راه آنها را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/



این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا