عمومیکسب و کار ویژه

نکات استفاده از دمپایی روفرشی که دیگر به فرش آسیب نمیزند

پاهای خسته که شما را در طول روز حمل می کنند، شایسته یک جفت صندل بسیار راحت هستند. پاسخ سوالات خود در مورد خرید دمپایی را از اینجا دریافت کنید.

تابستان زمان کمتر پوشیدن است. در فصل سرد، پوشیدن جوراب های ضخیم و کفش های نرم گرم کافی است. اکنون پوست شما باید بتواند نفس بکشد و احساس راحتی کند. به خصوص از آنجایی که برخی افراد به دلیل همه گیری کووید-19 زمان زیادی را در خانه سپری می کنند، پاهایشان به استراحت بیشتری نیاز دارد.

یک نکته دیگر را فراموش نکنید. در این سال ها بسیاری از خانه ها دارای کفپوش لمینت و سنگ هستند. در واقع، خانه را زیبا می کند. اما راه رفتن روی زمین باعث خشکی و ترک پا می شود. نر یا ماده یا کوچک و بزرگ را نمی شناسد. اگر به فکر خرید دمپایی فرش جدید برای خود یا اعضای خانواده هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

1- بهترین دمپایی فرش کدام است؟

خرید کفش، چکمه یا فرش کمی مشکل ساز است. شما باید مدلی را انتخاب کنید که پا در راحت ترین حالت قرار دارد. اگر بخواهیم به طور خلاصه و کاربردی بیان کنیم، پا در یک دمپایی فرش خوب باید آزاد و راحت باشد و خسته نشود. نکات طلایی خرید دمپایی معمولی و معمولی را از دست ندهید:

فرش ها باید راحت و مناسب باشند.

مدل صندل باید به گونه ای باشد که هوا به راحتی در داخل آن گردش کند و از پاها به خوبی مراقبت کند. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که پاهایتان عرق نمی کند و درگیر بیماری های پوستی مانند قارچ و قرمزی نمی شوید.

هم ظاهر دمپایی مهم است و هم راحتی. یک دمپایی خوب هر دو را دارد.

همانطور که دمپایی های نرم و گرم در فصل سرد اهمیت دارند، خنک نگه داشتن پاهایتان در تابستان نیز مهم است. بنابراین، در فصل گرم، مدل هایی را انتخاب کنید که به انگشتان شما اجازه می دهد تا راحت نفس بکشند.

صندل هایی که بیرون از خانه پوشیده نمی شوند سبک و نرم هستند. از مدل های سنگین با کفی ضخیم خودداری کنید.

2- چه انواع دمپایی فرش موجود است؟

دمپایی های خانگی از مواد مختلفی دوخته و تهیه می شوند:

پشم: وقتی هوا سرد است، هیچ چیز مانند یک ژاکت پشمی شما را گرم نمی کند. در خانه، دمپایی پشمی بپوشید که پاهای شما را گرم و بادوام نگه می دارد.

پنبه: پاها در صندل های نخی تنفس می کنند. دمپایی های نخی از الیاف طبیعی ساخته شده اند و رطوبت را حفظ می کنند. بنابراین، وقتی پایش در تابستان عرق می کند، پنبه می پوشد.

جیر: صندل های جیر ضد آب هستند و مقداری گرما را ایجاد می کنند. این مدل ها برای روزهای بهاری یا سرد بسیار مناسب هستند.

چرم: دمپایی های چرمی ضد آب و راحت و قابل تنفس هستند. این نوع تقاضای زیادی دارد.

پلاستیک: بیشتر کفش های فرش به دلیل دوام، انعطاف پذیری و استحکام از پلاستیک ساخته شده اند. لایه داخلی کفش نیز می تواند پلاستیکی باشد.

فوم: فومی که شکل پا دارد بسیار نرم و راحت است و به خوبی از پا مراقبت می کند.

– برای خانه ای با کف چوبی چه صندل هایی بپوشیم؟

برخی از خانه ها دارای کف چوبی هستند. دمپایی فرش با لایه بیرونی پلاستیکی انتخاب خوبی برای خانه محسوب می شود. آیا بهتر است پاهای خود را روی فوم نرم قرار دهید؟ خستگی مچ پا از بین می رود و در راه رفتن با هم احساس راحتی می کنید.

4- در خانه های موکت چه دمپایی بپوشیم؟

آیا تعجب می کنید اگر به شما بگوییم که راه رفتن با پای برهنه روی فرش ایده خوبی نیست؟ مهم نیست تهویه مطبوع چقدر خنک باشد، هنوز فصل گرم است و پاها ممکن است عرق کنند. مورد بعدی که چندان خوشایند نیست کثیف شدن فرش و چسبیدن گرد و غبار فرش به پا است.

یک جفت دمپایی فرش بپوش و از همه این مشکلات دوری کن، می گوییم. خانم ها می توانند یک جفت دمپایی باله یا عروسکی بخرند. مردها هم سراغ تلنگر می روند.

5- اندازه صحیح سایز چقدر است؟

خلاصه اینکه سایز دمپایی با کفش فرقی ندارد. اگر عادت دارید با جوراب های رنگارنگ در خانه قدم بزنید، دمپایی های پهن انتخاب کنید. بیشتر مردم دوست دارند فرش دقیقاً به اندازه پای آنها باشد، اما نه خیلی سفت و راحت باشد.

رشد کودکان خیلی سریع تغییر می کند. می توانید کفش های آنها را کمی راحت تر انتخاب کنید، اما برای راه رفتن خیلی راحت نیست.

6- آیا دمپایی فرش چرمی یا جیر را باز می کند؟

معمولاً ابریشم های ساخته شده از چرم یا پشم، فضای کمی باقی می گذارند و جادارتر هستند. اول مراقب باشید که خالی نخرید.

7- دمپایی فرش را چگونه می شوید؟

می توانید دمپایی های نخی را در ماشین لباسشویی بشویید. البته آب گرم برای آنها خوب نیست. اما ما شستن دست ها با آب و صابون را پیشنهاد می کنیم. حتی به بستن کفش های خیس فکر نکنید. بگذارید صابون به مدت 10 دقیقه در آب بماند و سپس بشویید. دمپایی های چرمی یا جیر را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید.

8- چگونه دمپایی فرش را تمیز و خوشبو نگه داریم؟

به طور دوره ای باید دمپایی ها را بشویید و چرم را پاک کنید. اما اگر روزانه آنها را بشویید خیلی سریع آسیب می بینند و باید به فکر خرید دمپایی نو باشید.

ترفند این است که وقتی وارد می‌شوید و کفش‌هایتان را در می‌آورید، برای زمین گذاشتن تشک عجله نکنید. آیا نمی خواهید مستقیماً به سراغ دمپایی با پاهای عرق کرده بروید؟ بهتر است ابتدا پاهای خود را با آب گرم و صابون بشویید و کاملا خشک کنید. سپس کفش ها را خوب بپوشید و مطمئن شوید که در کوتاه ترین زمان بوی بدی نمی دهند.

9- آیا به دمپایی و حوله نیاز داریم؟

پس از یک روز طولانی در محل کار، راه رفتن روی زمین با پاهای خیس پس از دوش گرفتن خوشایند نیست. ممکن است در بهترین حالت روی زمین لیز بخورید یا کثیف شوید. بنابراین، همه به دمپایی حوله ای نیاز دارند. معمولاً جنس علامت حوله و قسمت پایین آن پلاستیکی است. فراموش نکنید که صندل خود را پس از خشک شدن پاها خشک کنید.

10- چگونه دمپایی فرش برای کودکان انتخاب کنیم؟

خرید دمپایی بچه گانه سخت تر از خریدهای دیگر آنها نیست. نکته اصلی راحتی پای کودکان است. برخی از مدل های بچه گانه دارای بند هستند تا کفش از پای بچه ها نیفتد. بهتر است پایین دمپایی نوزاد لیز نباشد تا نگران لیز خوردن نوزاد نباشید.

خرید عمده دمپایی

برای خرید عمده دمپایی حتما و حتما به فروشگاه های معتبر که دارای محصولات با کیفیت هستند مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا