سلامت و دانش

جواب اینستاگرامی خانم سرمربی به منتقدین

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از انتخاب نیلوفر اردلان به عنوان سرمربی تیم زنان سپاهان، انتقاداتی نسبت به تجربه کم او در فوتبال شد. اردلان که در سه سال گذشته در بالاترین سطح فوتسال مربیگری می‌کرد؛ در طول این مدت کوتاه یک نایب قهرمانی با سایپا و دو قهرمانی با پیکان را در کارنامه خود به ثبت رساند، اما در پایان فصل گذشته تصمیم گرفت به فوتبال کوچ کند.

او که یک آکادمی فوتبال دختران در تهران را مدیریت می‌کند، در پاسخ به منتقدین بار‌ها گفته بود که دوران اوجش را در فوتبال سپری کرده و حتی در برهه‌ای از زمان کاپیتانی تیم ملی را به عهده داشته است. اما گویا انتقاد‌ها به اردلان به اندازه‌ای بوده است که او را مجبور به تغییر عکس پروفایل اینستاگرامش کرده است.

پروفایل او پیش از این تصویری از قهرمانی در سوپرلیگ فوتسال با پیکان بود، اما او حالا با قرار دادن عکسی از دوران کاپیتانی در تیم ملی فوتبال، می‌خواهد نشان دهد که روز‌های خوبی را در فوتبال سپری کرده است و بدین گونه پاسخ منتقدین را هم بدهد.

عکس | جواب اینستاگرامی خانم سرمربی به منتقدین

تیم خبری مقالات علمی

به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، هدفم این است که متونی را ارائه دهم که علاقه شما را به علم پزشکی تحریک کند و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهم.
دکمه بازگشت به بالا