عمومیکسب و کار ویژه

طریقه نصب مه پاش مرغداری

همانطور که می دانیم دستگاه مه پاش خانگی بدون پمپ را می توان تنها با اتصال به شیر آب راه اندازی و راه اندازی کرد.

ابتدا به معرفی اجزای دستگاه نبولایزر می پردازیم. کیت های مه پاش خانگی از اقلام مختلفی تشکیل شده است که عموماً همه مشابه هستند و فقط از نظر ظاهری با هم تفاوت دارند.

روشن شد

می توان گفت مهم ترین و مهم ترین قسمت یک سیستم مه پاش خانگی نازل های آن است. نازل ها در کیفیت ها و مواد مختلفی تولید می شوند و به همین دلیل قیمت های متفاوتی در بازار دارند. بهترین سیستم های مه پاش از فولاد ساخته شده است که می تواند فشار بیشتری را تحمل کند و طول عمر بیشتری نسبت به نازل های پلاستیکی داشته باشد.

نازل سیستم مه

شیلینگ

شلنگ های مه پاش مرغداری بسته به نیاز خریدار و نحوه برش دستگاه بخارساز به گونه ای که در جایی که قرار است نصب شود، معمولا در اندازه های مختلفی بسته بندی می شوند. شیلنگ های مه پاش خانگی انواع مختلفی دارند که بهترین آنها از پلی آمید ساخته شده و در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند.

شیر کنترل فشار

برخی از پکیج های سیستم مه پاش خانگی نیز دارای یک شیر کنترل برای تنظیم فشار آب هستند.

پیشنهادات دیگر

برخی از کیت های سیستم مه پاش خانگی ممکن است شامل عناصر دیگری مانند تایمرهای خاموش و فیلترهای سختی آب باشد.

نصب مه پاش خانگی

نحوه نصب نبولایزر در خانه بستگی به محیطی دارد که سیستم در آن نصب خواهد شد. نحوه ارتباط لوله ها، فیکسچرها، نازل ها و … با این موضوع.

مرحله اول

ابتدا باید تصمیم بگیرید که چرا می خواهید از مه استفاده کنید و کجا می خواهید آن را نصب کنید. چه اندازه و فضایی برای پوشاندن نازل دارید؟سیستم های مه پاش خانگی بدون پمپ مه پاش با فشار آب شهری کار می کنند، بنابراین نمی توانند آب پودری را با ذرات بسیار ریز تحویل دهند؛ اگر زیر نازل قرار گیرد ممکن است خیس شود. اگر سمپاش را به منظور تامین رطوبت گیاهان نصب می کنید، ممکن است هدف با هدف تامین هوای خنک تراس ها، آلاچیق ها و … متفاوت باشد، بنابراین باید محل نصب مناسب را انتخاب کنید.

درجه دوم

فواصل مهم زیر را با استفاده از متر اندازه گیری کنید.

1) فاصله بین شیر و نقطه نصب کلاهک

2) اندازه منطقه ای که می خواهید با سیستم مه پاش خانه خود بپوشانید

اکنون باید سیستم مه پاش خانگی را با توجه به ابعاد اتاق مورد نظر نصب کنید و لوله را برای نصب نازل ها در فاصله حدود یک متری برش دهید. توجه داشته باشید که اگر فاصله بین نازل ها خیلی زیاد باشد، سیستم مه پاش نمی تواند هوا را به خوبی خنک کند و اگر فاصله بین نازل ها خیلی کم باشد، اتاق خیس و بیش از حد پاشیده می شود. سپس لوله را با نازل های متصل با بسته های مناسب به فضای مورد نظر نصب کنید.

درجه سوم

توصیه می شود در فصل زمستان که از وسایل گرمایشی استفاده نمی شود، راهی برای تخلیه آب فراهم شود. طول لوله آب می تواند حدود 10 سانتی متر باشد و سرب آن باید روی زمین قرار گیرد. انتهای شیلنگ باید با واشر یا نازل در پایین خط بسته شود، بنابراین اگر نمی خواهید سیستم هوا را در فصل سرما و زمستان جمع کنید، نازل یا واشر را در انتهای خط باز کنید و زه کشی. آب داخل شیلنگ

سطح چهارم

شیلنگ را در جایی که قبلا علامت گذاری کرده اید ببرید و نازل ها را وصل کنید.

مرحله پنجم

ابتدا سرها را از نازل ها جدا کرده و در جای مناسبی قرار دهید تا گم نشوند، شلنگ را به شیر آب وصل کرده و شیر فشار را تا انتها باز کنید. ابتدا سیستم مه پاش را بدون نازل روشن کنید تا در صورت وجود کثیفی از شیلنگ ها خارج شود و بررسی کنید که آب از تمام نازل ها خارج شده و مانعی در مسیر شلنگ وجود نداشته باشد. سپس شیر آب را ببندید و بوسه ها را وصل کنید و دوباره امتحان کنید تا مطمئن شوید که درست کار می کنند.

دکمه بازگشت به بالا