عمومی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ایلام منصوب شد

به گزارش گروه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر. محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی بهروز ناصری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ایلام منصوب کرد.

دکتر. طهرانچی بیان کرد:

برادر عزیز دکتر بهروز ناصری

با سلام و درود

نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و واحد ایلام» منصوب می شوید.

از معظم له انتظار می رود از ظرفیت های معنوی و مادی و نیروی انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش مدیران دانشگاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر دفاع از دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه های اسلامی نهایت استفاده را بنمایند. و ارتقای واحدهای دانشگاهی بر اساس محورهای زیر.

1- ایجاد بنیان دینی و فرهنگی و توجه به آموزش در کنار آموزش به عنوان رکن مهم سیاست فرهنگی دانشگاه.

2- ارتقای کیفیت آموزش متناسب با نیاز جامعه در طرح های آمایش سرزمین

3- افزایش سطح تحقیق و توسعه کاربردی و استفاده بهینه از تحقیقات تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات کشور در چارچوب طرح نظارت رایگان.

4- ارتقاء فرهنگ سازمانی و اجرای سیستم های اداری چابک و ایجاد فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده دانشگاه و ذینفعان آن.

5- افزایش بهره وری همه عوامل در رسالت دانشگاه با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح های سرمایه گذاری با هدف بسترسازی برای نوآوری های فناورانه و کار اعضای خانواده بزرگ دانشگاه های دانش بنیان.

6- حفاظت از دارایی و سرمایه دانشگاه با توجه به نظم و مدیریت مالی و کاهش هزینه های غیرضروری با تاکید بر استفاده از کالای ایرانی برای تقویت و حمایت از تولید داخلی.

7- پرورش و هماهنگی واحدهای فرعی بین استانی در چارچوب مأموریت، اهداف و مأموریت های دانشگاه در سطح ملی و استانی و همچنین نظارت بر اجرای امور در این واحدها.

8- تعامل موثر و الهام بخش با هیأت نظارت و مسئولان استانی و کمک به توسعه مناطق هوشمند استان بر اساس طرح های برنامه ریزی دانشگاه.

امید است با اتکال به آستان مقدس احدیت در خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

ناصری دارای مدرک دکترا و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام و دبیر منطقه 11 دانشگاه آزاد اسلامی است.

در نامه ای جداگانه، دکتر طهرانچی از زحمات محمد میرزایی حیدری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تشکر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/110/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا