سلامت و دانشکسب و کار ویژه

دوره های تعمیرات تخصصی سخت افزار و نرم افزار موبایل

دوره های تعمیر موبایل شامل آموزش نرم افزار و سخت افزار موبایل است. مبحث تعمیرات موبایل در آموزشگاه  های زیادی توسط مربیان با تجربه در حال حاظر تدریس و آموزش داده میشود. معمولا پس از شرکت در این کلاس ها با یک سری مفاهیم اولیه و انواع سخت افزار موبایل آشنا خواهید شد پس از گذراندن کلاس های تئوری روی تعدادی تلفن همراه به صور عملی کار خواهید کرد تا معایب آن را تشخیص دهید و بتوانید آن را تعمیر کنید.

آموزش آنلاین تعیرات موبایل

تا اینجا شما با قطعات سخت فزاری موبایل آشنا شدید و تا حدودی با هر یک از این قطعات کار  میتوانید آن را در صورت بروز مشکلی تعویض کنید پس از آن نوبت آموزش نرم افزار تلفن همراه میباشد که به شما نحوه روت، فلش کردن موبایل، بازیابی اطلاعات حذف شده در گوشی موبایل یا رم گوشی و خیلی چیزهای دیگر را یاد میکیرید. اما باید بدانید پس از گذراندن دوره تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل شما یک تعمیرکار واقعی نیستید، چون هیچ گونه تجربه کاری ندارید و تمام تمرینات و آموزش هایی که داشتید محدود بوده و اگر بخواهید گوشی را خودتان به تنهایی تعمیر کنید احتمال اینکه مشکلی در حین کار ایجاد شود زیاد است.

چگونه یک تعمیرکار حرفه ای موبایل شویم؟

برای حرفه ای شدن در این حوزه، پس از گذراندن کلاس ها در آموزشگاه و دریافت مدرک معتبر باید در یک موبایل فروشی زیر دست یک تعمیرکار ماهر به مدت حداقل ۶ ماه کار کنید زیرا با اطلاعاتی که الان دارید نهایت بتوانید به تنهایی چند مدل گوشی محدود را تعمیر کنید به همین دلیل کار کردن در کنار یک تعمیرکار حرفه ای سخت افزار و نرم افزار موبایل میتواند به شما کمک کند تا مدل های زیاد و جدیدی زیر دستتان بیاد و از زیر و بم کار بتوانید اطلاعات مفیدی کسب کنید. همچنین کم کم قیمت انواع قطعات سخت افزاری موبایل دستتان می آید. اینگونه است که به مرور شما به سمتی میروید که میتوانید کسب و کار خودرا به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای راه اندازی کنید.

مرحله اول: دانش  و مطالعات خود را تکمیل کنید

اگر هنوز دانشجو هستید ، قبل از برنامه ریزی برای شغل تعمیر تلفن ، باید بر روی تحصیلات خود تمرکز کنید. تعمیر تلفن و یادگیری همه آن مهارتی است که شانس مناسبی برای تبدیل شدن به یک حرفه دارد. به طور خلاصه ، هر حرفه یا مهارتی از یک زمینه تحصیلی قوی ناشی می شود که به شما کمک می کند تا بیشتر روی هر کاری که انجام می دهید تمرکز کنید. این اصول اولیه را در کودکی ایجاد می کنند و شما را به یادگیرنده بهتری تبدیل میکند.

آموزش تخصصی تعمیرات موبایل

مرحله دوم: با انواع مختلف موبایل آشنا شوید

همانطور که امروزه میبینید تکنولوژی آنقدر به سرعت در حال گسترده شدن است که اگر تمانم عنر خود را برای یادگیری بگذارید باز هم مطالبی وجود دارد که شما آن را نمیدانید. به غیر از قیاس ها ، بازار تلفن های هوشمند شامل انواع مختلف تنظیمات ، مشکلات و تشخیص های مختلف است. برای درک کل مفهوم عیب یابی چنین مشکلاتی ، باید وارد جزئیات شوید تا همه چیز را در مورد آن بیاموزید. زیاد به این فکر نکنید که یک تکنسین تعمیر تلفن همراه چقدر درآمد دارد و در عوض ، بر یادگیری مهارت های جدید تمرکز کنید

مرحله سوم: در یک آموزشگاه معتبر مدرک دریافت کنید

پس از اتمام تحصیلات یک موسسه آموزشی سطح بالا پیدا کنید. شما میتوانید با توجه به نیاز خود دوره ای را برای تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل انتخاب کنید و پس از آن امتحان فنی حرفه ای داده و مدرک مدرک معتبری دریافت کنید.

مرحله چهارم: برخی از تلفن های خراب را برای تمرین خریداری کنید

در حالی که آموزش را در موسسه آموزشی خود می گذرانید ، باید بعد از بازگشت به خانه بر روی مهارت های عملی خود کار و تمرین کنید. برای آموزش در خانه ، باید چند ابزار و تلفن مرده برای کار داشته باشید. سعی کنید نگران مسائلی مانند اینکه آیا به یک تکنسین تعمیرات موبایل تبدیل میشوم یا خیر؟ فکر نکنید. تمام تمرکز خود را بر روی یادگیری و تمرین بگذارید تا بتوانید مهارت های خود را افزایش دهید.انواع قطعات سخت افزار و نرم افزار موبایل را تمرین کرده تا دستتان تند تر شود.

دوره تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت

مرحله ۵: شروع به کار کنید و تجربه کسب کنید

آموزش مانند یک معجزه عمل نمی کند و حتی پس از آموزش نیز نیاز به تلاش و تجربه زیادی است تا یک تکنسین حرفه ای تلفن باشید. زمانی که دوره آموزشی خود را تمام کردید به دنبال کار بگردید و به عنوان کمک تکنسین کار کنید و دستمزد خوبی را دریافت کنید. پس از اینکه در این کار مهارت کافی را پیدا کردید میتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کیند.

سرفصل های دوره تعمیرات موبایل

  • الکترونیک پایه )جریان ، ولتاژ ، جریان AC و جریان DC ، مقاومت ، ترانزیستور ، خازن ، دیود ، سیم پیچ ، ترانسفورماتور ، مدار مجتمع(
  • مقدمه ای بر الکترونیک دیجیتال
  • مطالعه اجزای مختلف (قطعات) داخل تلفن همراه
  • قطعات مختلف تلفن های همراه
  • مطالعه روی اجزا: بلندگو / زنگ ، میکروفون ، موتور ویبره ، صفحه نمایش ، درایورها ، سوئیچ قدرت ، فیوز ، ساعت زمان واقعی و کریستال کوارتز
  • مولتی متر چیست و چگونه از مولتی متر استفاده کنیم
  • نحوه استفاده از منبع تغذیه DC
  • استفاده از تقویت کننده باتری
  • درک نمودارهای مدار
  • مطالعه انواع ابزار و تجهیزات مورد استفاده در تعمیرات تلفن همراه
  • آموزش سخت افزار و نرم افزار موبایل
  • آموزش بازگردانی اطلاعات
  • فلش کردن گوشی
  • بازار کار و نحوه راه اندازی کسب و کار
  • کار با انواع ابزارهای تخصصی تلفن همراه
دکمه بازگشت به بالا