عمومی

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با ده‌ها جایزه نفیس در ارومیه برگزار می‌شود

به گزارش دکترنامه آذربایجان‌غربی، میلاد دبیری در خصوص پیاده‌روی خانوادگی ارومیه افزود: یکی از اصلی‌ترین موانع پیاده‌روی انتخاب مسیر پیاده‌روی بود که با رایزنی‌های انجام شده مسیر مستقیم ابتدای مسیر پارک الغدیر و پایان پیاده‌روی خیابان دفاع مقدس خواهد بود.

دبیری با اشاره به اینکه ۹سال از آخرین پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در ارومیه می‌گذرد، تصریح کرد: شروع برنامه راس ساعت ۷صبح همراه با یک ورزش صبحگاهی خواهد بود.

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی یادآور شد: ایستگاه سلامت در ابتدایی پارک الغدیر ارومیه همزمان با شروع پیاده‌روی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در تمامی پایگاه‌های بسیج و فرهنگسراها، دفاتر هیات ورزش‌های همگانی، ادارات و در ۴نقطه شهر تعرفه‌های پیاده‌روی توزیع می‌شود، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در این پیاده‌روی ۳۰ هزار نفر شرکت کنند.

دبیری خاطر نشان کرد: امسال ۵ پیاده‌روی و میزبانی ۴مسابقات کشوری در سال جاری از اقداماتی بوده که توسط هیئت ورزش‌های همگانی استان برگزار شده است.

گفتنی است، یک دستگاه خودرو ، حداقل ۸۰ عدد دوچرخه، ۱۰۰سیم کارت و ده‌ها البسه ورزشی و سفرهای زیارتی از جمله جوایز این پیاده‌روی خانوادگی خواهدبود.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا