عمومی

آغاز رزمایش کشورهای عربی در عربستان

هدف از این رزمایش که با نام مستعار «امنیت خلیج 3» برگزار شد، تقویت همکاری‌های کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در زمینه امنیتی، افزایش سطح هماهنگی و آمادگی نهادهای امنیتی برای مقابله با هرگونه تهدید و خطر است. او گفت که منطقه خلیج فارس با آن دست و پنجه نرم می کند.

سعید بن عبدالله القحطانی، معاون عملیات وزیر کشور عربستان سعودی گفت: «این رزمایش نشان می‌دهد که سرنوشت کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس یکسان است و امنیت آنها نیز یکسان است».

به گزارش روزنامه القدس العربی، القحطانی افزود: این رزمایش با حضور تمامی نهادهای امنیتی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برگزار می شود و تمامی فرضیه ها و خطرات امنیتی احتمالی برای این کشورها در این رزمایش شبیه سازی خواهد شد. ورزش. .

سرتیپ شای بن سالم الودانی گفت: پیام این رزمایش این است که خلیج فارس و امنیت ما یکی است و این پیامی روشن برای همه کسانی است که قصد تضعیف امنیت خلیج فارس را دارند.

قطر نیز در این رزمایش شرکت کرد، در حالی که این کشور به دلیل اختلاف نظر با امارات، بحرین و عربستان سعودی در رزمایش امنیت خلیج فارس 2020 که در امارات برگزار شد، شرکت نکرد.

311311

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا