عمومی

راه یابی یک اثر نمایشی از قزوین به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

راه یابی یک اثر نمایشی از قزوین به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

رئیس انجمن هنر‌های نمایش قزوین گفت: اثر نمایشی «شاید باران شدی» از استان قزوین به چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش خبرگزاری دکترنامه از قزوین؛ کیوان حبیبی، رئیس انجمن هنر‌های نمایشی قزوین از راهیابی یک اثر نمایشی به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبرداد و اظهارداشت: نمایش «شاید باران شدی» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مرتضی نجفی امروز هشت بهمن در ۲ سانس در تماشاخانه چهارسوی تهران به روی صحنه رفت.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان قزوین با اشاره به شرکت ۸۰۰ نمایش در چهل و یکمین جشنواره ملی تئاتر تصریح کرد: از این تعداد ۳۹ اثر به مرحله نهایی راه یافتند که یک اثر متعلق به استان قزوین است.

حبیبی یادآورشد: موضوع این نمایش مربوط به داستان زندگی یک خلبان است که در دوران جنگ تحمیلی هواپیمای وی دچار سانحه می‌شود و همسرش سال‌ها منتظر بازگشت این خلبان می‌ماند و برای او اتفاقاتی رخ می دهد.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان قزوین گفت: این نمایش بعد از اختتامیه جشنواره در شهر قزوین هم به روی صحنه خواهد رفت.

61608904

حبیبی اظهارداشت: در این نمایش، شیما برناس، حسن یاوری، امیرمحمد خوشنواز، نکیسا ناپلئونی، کیوان حبیبی، حسین علیجانی، سجاد کریمی، عمار رسولی و محمدمهدی شهرتی ، هنرنمایی کرده اند.

وی افزود: آهنگسازی این نمایش برعهده فرامرز نصیری است که با هنر خود توانسته نظم بهتری به اثر بدهد.

حبیبی تاکید کرد: هنرمندان قزوینی با وجود مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه نمایش در جشنواره‌های مختلف خوش درخشیده اند.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان قزوین تصریح کرد: کمبود سالن و فضای نمایشی در قزوین سال‌هاست که مهمترین دغدغه اهالی فرهنگ و هنر به شمار می‌رود و برای راهیابی این نمایش به جشنواره بین‌المللی فجر عوامل اجرایی با وجود کمبود امکانات تلاش زیادی کردند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا