عمومی

گفتمان انقلاب و مکتب امام خمینی شنوندگان بسیاری در جهان دارد

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و تجدید عهد با مقام معظم رهبری، گفت: گفتمان انقلاب و مکتب حضرت امام خمینی(ره) شنوندگان بسیاری در جهان دارد.

به گزارش دکترنامه، در چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در چهارمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور- رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی – روز یکشنبه (۱۵ بهمن) به همراه معاونین، مدیران و کارکنان این سازمان با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور در سخنانی، با اشاره به جایگاه مکتب و گفتمان امام راحل در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: دهه مبارک فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن، یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین است.

وی، معرفی گفتمان انقلاب اسلامی و مکتب حضرت امام(ره) در خارج از کشور را یکی از مأموریت‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دانست و اظهار داشت: ما توانسته‌ایم آموزه‌های فطری که امام خمینی(ره) مطرح کردند را در عرصه بین‌الملل اشاعه دهیم.  گفتمان انقلاب و مکتب حضرت امام خمینی(ره) شنوندگان بسیاری در جهان دارد.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود: همکاران من در خارج از کشور تلاش می‌کنند گفتمان امام خمینی(ره) و شجره‌ی طیبه‌ای که حضرت امام در سال‌های گذشته عرض کرده‌اند و امروزه تنومند گشته است را، به درستی معرفی کنند که الحمدلله در این مسیر توفیقات زیادی داشته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور بیان کرد: آنچه که امروز در غزه شاهد هستیم یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است. بدون تردید این رویش‌ها نه آخرین آن‌هاست نه اولین آنها بوده است. رویش انقلاب اسلامی هرساله نمودهای بارزتری از خود نشان می‌دهد.

امام خمینی(ره) انقلاب را متعلق به مردم می‌دانست 

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و توصیه همیشگی امام خمینی(ره) درباره حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: بدون تردید در اندیشه حضرت امام خمینی(ره)، جایگاه مردم ویژه است. امام(ره) انقلاب را متعلق به مردم می‌دانست و پیروزی و استمرار انقلاب را مرهون تلاش مردم می‌شمرد. طبیعتا تا وقتی مردم در صحنه باشند و برای انقلاب جوشش داشته باشند، می‌توانیم به پایداری و ماندگاری این انقلاب عظیم‌الشأن امیدوار باشیم.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تأکید کرد: مردم در سرتاسر دنیا وظیفه خود می‌دانند که در انتخاب نمایندگان خود دقت داشته باشند و نمایندگانی شایسته انتخاب کنند که مسیر رشد و ارتقای کشورشان را فراهم سازند. از همین منظر، انتخابات پیش روی ما یکی از این فرصت‌هاست که اگر به درستی از آن استفاده شود، ریل‌گذاری صورت گرفته ما را به مقصد موردنظرمان رهنمون می‌سازد.

گفتنی است، شرکت‌کنندگان در این مراسم با نثار فاتحه به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اهدای تاج گل، به مقام شامخ ایشان ادای احترام کرده و با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید بیعت کردند.

همچنین، بخشی از فعالیت‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در قالب ویدئو کلیپ کوتاهی به سمع و نظر حاضرین رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا