کسب و کار ویژه

یک پاک کننده خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک پاک کننده خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بسیاری از مصرف کنندگان به همان اندازه که به شستشوی صورت وفادار هستند به نوشابه های مورد علاقه خود وفادار هستند. جالب است بدانید معیار برخی مصرف کنندگان برای انتخاب یک پاک کننده صورت خوب بسیار عجیب است. به طوری که برخی افراد فقط محصولاتی را که مادرشان توصیه می کنند ترجیح می دهند. برخی معیار انتخاب را به فروش یا محبوبیت شوینده مورد نظر مرتبط می دانند. طبق تحقیقات انجام شده، مصرف کنندگان بیشتر به دنبال مواد شوینده ای هستند که بیشترین تاثیر را در از بین بردن چربی های پوست و کمترین عوارض را داشته باشد.

اما فاکتور قیمت همواره یکی از معیارهای اصلی انتخاب شوینده مورد نظر بوده است. بنابراین حتی با انواع شوینده ها، می توانید مطمئن باشید که شوینده ای را انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما باشد و از نظر کیفیت مطابق با اولویت های شما باشد.

انواع پاک کننده های صورت

در پایان یک روز طولانی، هیچ چیز به اندازه یک صورت تمیز به شما احساس بهتری نمی دهد. از بین بردن تمام کثیفی، چربی، عرق و آرایش به پوست اجازه می دهد تا به درستی نفس بکشد و رشد و توسعه پیدا کند. استفاده از پاک کننده های پوست به عملکرد بهتر سایر محصولات مراقبت از پوست کمک می کند. به طوری که بهتر به داخل منافذ نفوذ کرده و کار خود را به نحو احسن انجام دهند. اولین قدم در خرید چرم این است که این انواع را به خوبی بشناسید و ویژگی های هر کدام را بشناسید.

ژل های پاک کننده

ژل های پاک کننده بسیار شفاف هستند و همانطور که از نامشان پیداست به صورت ژل تولید می شوند. این ژل ها معمولا برای پاکسازی عمیق طراحی شده اند. بنابراین به دلیل خاصیت ضد عفونی کنندگی و لایه برداری خود در بازکردن منافذ مسدود شده، از بین بردن سبوم اضافی و از بین بردن باکتری های مولد آکنه موثر هستند. بسیاری از متخصصان پوست استفاده از پاک کننده های ژل پوست را برای افرادی که آکنه یا پوست چرب دارند توصیه می کنند.

سنگ های پاک کننده

مانند پاک کننده های ژله ای، پاک کننده های کرم تقریباً به همان اندازه که به نظر می رسد غلیظ هستند و قوام غلیظ و کرمی دارند. کرم های پاک کننده صورت ملایم تر از سایر مواد پاک کننده پوست هستند و پوست را به خوبی مرطوب می کنند. این کرم ها برای انواع پوست های خشک یا حساس ایده آل هستند. یکی از مهم ترین خواص کرم های صورت، توانایی آن ها در پاک کردن آلودگی از روی پوست بدون کاهش سطح چربی طبیعی آن است. همچنین اگر پوست شما نیاز به پاکسازی مضاعف دارد، به عنوان یک پاک کننده اضافی گزینه ایده آلی هستند (مرحله دوم).

فوم پاک کننده

شوینده های کف کننده صورت تقریباً ترکیبی از ژل و کرم هستند که آنها را برای پاکسازی انواع پوست ایده آل می کند. ابتدا به صورت کرم یا ژل روی سطح پوست پخش می شوند و سپس به کف غلیظ تبدیل می شوند. این فوم ها مانند ژل های پاک کننده چربی اضافی پوست را از بین می برند. شوینده های فوم گزینه خوبی برای پاک کردن آرایش و از بین بردن اثرات کرم های ضد آفتاب هستند.

روغن پاک کن

این روغن اغلب برای از بین بردن ناخالصی های پوست خشک استفاده می شود. چرب کردن پوست ممکن است ایده خوبی نباشد، اما این پاک کننده ها اغلب دارای پایه روغنی هستند که به حذف ناخالصی ها از روی پوست بدون تداخل با سطح چربی کمک می کند.چرم طبیعی. بنابراین، روغن ها و مرطوب کننده های پوست شما به تعادل پوست کمک می کنند. پاک کننده های روغنی روشی آسان برای از بین بردن ناخالصی های پوست خشک از جمله آثار آرایشی هستند.

پاک کننده های میسلار

پاک‌کننده‌های پوست میسلار که منشا آن فرانسه است، حاوی «میسل» یا مولکول‌های روغن کوچک معلق در آب ملایم هستند که چربی، آلودگی و آرایش اضافی را از سطح پوست جذب می‌کنند. پاک کننده های میسلار ملایم و بدون الکل هستند، بنابراین برای انواع پوست، به ویژه پوست های حساس، بی خطر هستند. پاک کننده های میسلار در سفت کردن منافذ بسیار موثر هستند.

مومیایی کننده های پاک کننده

مومیایی کننده پاک کننده یک انتخاب عالی برای کسانی است که مراقب مراقبت روزانه از پوست خود هستند. این چراغ ها حتی برای پاک کردن کثیفی، آرایش یا چربی نیازی به آب ندارند. حباب های پاک کننده فوق العاده مرطوب کننده هستند و حتی می توانند به لطف موادی مانند روغن نارگیل، فواید مرطوب کنندگی را ارائه دهند. این محصول حاوی مواد شیمیایی خشن نیست و برای افرادی که پوست خشک یا حساس دارند انتخاب خوبی است.

نوار پاک کردن

قلم های پاک کننده جایگزین عالی برای پاک کننده های سنتی صورت هستند. بسته بندی این خودکارها به راحتی قابل حمل بوده و می توان از آنها در سفر استفاده کرد. این قلم ها کاملاً بدون صابون هستند بنابراین هرگز پوست شما را خشک نمی کنند. به همین دلیل استفاده از آن برای افرادی که پوست کم آب دارند انتخابی عالی است.

پاک کننده های خاک رس

اگر ماسک های خاک رس را دوست دارید، قطعا پاک کننده های خاک رس را دوست خواهید داشت. پاک کننده های خاک رس، که به دلیل قابلیت جذب معروف هستند، با از بین بردن چربی اضافی و سموم از منافذ، پوست را تمیز می کنند. این پاک کننده ها برای پوست های چرب و مختلط عالی هستند. همچنین استفاده از آن برای پاکسازی پوست های حساس ایده خوبی است، زیرا معمولا حاوی اسکراب های خشن یا اسید نیست.

یک پاک کننده خوب پوست چه ویژگی هایی دارد؟

اکنون که انواع مواد شوینده لباسشویی را می شناسید، وقت آن است که یکی از آنها را انتخاب کنید. اولین قدم در انتخاب محصولات مراقبت از پوست، شناسایی نوع پوست است. افرادی که از خشکی پوست رنج می برند بهتر است به دنبال پاک کننده هایی باشند که علاوه بر پاکسازی پوست، میزان چربی طبیعی را از بین نبرند. از طرفی افرادی که پوست چرب دارند باید به دنبال مدادهایی باشند که علاوه بر پاکسازی پوست، چربی اضافی را نیز از بین ببرد.

در زیر برخی از ویژگی های مهم یک مواد شوینده خوب را ارائه می دهیم:

حاوی مواد شیمیایی نیست

یکی از مهم ترین ویژگی های پاک کننده های پوست این است که حاوی ترکیبات شیمیایی مضر نیستند. به عنوان مثال ژل شستشوی صورت یا شستشوی صورت بهترین راه حل در نظر گرفته می شود. اینها محلولهای غلیظی هستند که وقتی با آب مخلوط می شوند رقیق می شوند و روی سطح پوست شروع به کف می کنند. بافت نرم آنها باعث می شود که پوست بدون از دست دادن رطوبت طبیعی آن را تمیز کند.

خاصیت نرم کنندگی

خاصیت دیگری که یک شوینده خوب باید داشته باشد خاصیت نرم کنندگی است. ژل شستشو یکی از مواردی است که بدون آسیب رساندن به پوست شما را نرم و لطیف می کند. این محصولات با تنظیم pH سلامت پوست را بهبود می بخشند.

برند

یکی دیگر از عواملی که در هنگام خرید ماسک باید در نظر گرفت، برند آن است. درست است که برندهای خارجی فرصت را مغتنم شمرده و با برندهای ایرانی رقابت کرده اند، اما برخی محصولات داخلی از آنها پیشی گرفته اند. پس بهتر است قبل از انتخاب پاک کننده صورت مناسب با یک متخصص پوست و مو مشورت کنید تا قبل از پاکسازی نوع پوست خود را بشناسید.

مناسب برای انواع پوست

یکی دیگر از جنبه های یک شوینده خوب، ترکیبات موجود در آن است. پس ترکیبات آن باید به گونه ای تنظیم شود که برای انواع پوست مناسب باشد. بنابراین، اگر نوع پوست خود را نمی شناسید و نمی خواهید به متخصص پوست مراجعه کنید، بهتر است از پاک کننده های چند منظوره استفاده کنید. این پاک کننده ها در فرمولاسیون های مختلف در بازار موجود هستند. بنابراین آنها به دو صورت ژل و کرم در دسترس هستند.

قیمت عمده شوینده چقدر است؟

برای خرید مده مواد شوینده حتما به فروشگاه های معروف و معتبر مراجعه کنید. ما به شما باباسلمان را معرفی میکنیم.

دکمه بازگشت به بالا