آخرین آمار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان از ۲۳ میلیون و ۷۰۰هزار گذشت

از این نوشتار ، 23704،788 نفر آلوده شده اند و 814.351 نفر بر اثر ویروس Corona جان باخته اند.

می توانید آخرین آمار مربوط به بیماران ویروس کرونا را در تصویر زیر در زمان تهیه این گزارش مشاهده کنید. وب سایت WordMeters آمارهای فوری در مورد تلفات و تلفات را با کلیک بر روی اینجا کلیک کنید تا آنها را مشاهده کنید.

در جدول زیر آمار 30 کشور آلوده جهان مشاهده شده است:

ایالات متحده با بالاترین تعداد بیماری کرونا و قربانی ویروس در صدر لیست کشورهای جهان قرار دارد. این کشور اخیراً مجوز جدیدی برای درمان تاج صادر کرده است. روزنامه “فایننشال تایمز” از برنامه های دولت ترامپ برای دور زدن مقررات با استفاده از واکسن های تولید شده در انگلیس قبل از انتخابات نوامبر خبر داده است. یکی از گزینه های در نظر گرفته شده ، صدور مجوز استفاده بلافاصله است ، همانطور که روز یکشنبه برای درمان پلاسمائی برای واکسن هایی که در دانشگاه آکسفورد و شرکت دارویی AstraZeneca ساخته می شود اعلام شد. چنین مجوزی در صورت موفقیت ، روند تصویب واکسیناسیون را کوتاه تر می کند.

در برزیل ، آمار در مقایسه با هفته قبل کاهش یافته و آمار مرگ و میر و مرگ و میر کاهش یافته است.

در حالی که دهلی نو و بمبئی اولین شیوع تاج ویروس در هند بودند ، این ویروس اکنون در مناطق روستایی شیوع دارد. اقدامات قرنطینه هند – یکی از مهمترین ضربه های جهان – در هفته های اخیر به شدت تعدیل شده است. از سرگیری سفر در کشوری با 1.3 میلیارد نفر جمعیت ، ویروس را نیز افزایش داده است.

در ایران استانهای مازندران ، تهران ، قم ، گلستان ، خراسان شمالی ، اردبیل ، اصفهان ، البرز ، خراسان رضوی ، کرمان ، سمنان ، آذربایجان شرقی ، مرکزی ، یزد و گیلان به رنگ قرمز است. علاوه بر این استان های فارس ، ایلام ، لرستان ، هرمزگان ، زنجان ، قزوین ، آذربایجان غربی ، بوشهر ، همدان ، چهارمحال و بختیاری و همچنین کهگیلویه و بویراحمد در حالت آماده باش قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

اوج دسامبر در ایالات متحده آمریکا / روسیه نسبت به واکسن ها بی اعتماد هستند

کوئید 19 – علت سوم مرگ در ایالات متحده / تعداد کشته شدگان در ایران نزدیک به 20،000 نفر است

افزایش قابل توجه شیوع کودکان در ایالات متحده / کاهش تلفات روزانه در ایران

310311

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا