سلامت و دانشکسب و کار ویژه

آشنایی با کپسول پیگمنتا درمکس

کپسول پیگمنتا درمکس که معمولا آن را با نام قرص پیگمنتا می‌شناسند، یک مکمل فوق‌العاده برای روشن کردن پوست و از بین بردن جوش و لکه‌های تیره است. این قرص به واسطه ترکیبات موثر خود، دارای فواید زیادی برای پوست می‌باشد، که در این مقاله به طور مفصل درمورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد. اگر تا انتهای مطلب همراه داروخانه آنلاین رباط کریم باشید، به خوبی متوجه خواهید شد که برای چیست و چه کاربردهایی دارد. کپسول پیگمنتا با نام‌های قرص جوان‌سازی پیگمنتا یا قرص روشن‌کننده پیگمنتا نیز معروف شده است. همین مسئله نشان می‌دهد که این محصول تا چه اندازه محبوبیت دارد و دلیل پرفروش بودن آن چیست.

قرص پیگمنتا چیست؟

قرص درمکس پیگمنتا ترکیبی منحصر به فرد از مواد کارآمد و شناخته شده با اثرات آنتی اکسیدانی قوی است که در جلوگیری از پیری پوست و روشن شدن آن نقش مهمی دارند. ترکیبات موجود در این قرص روشن کننده عبارتند از: ال-گلوتاتیون، ویتامین C، ویتامین E، آلفا لیپوئیک اسید و روغن هسته انگور که در بخش بعدی با خواص آن‌ها کاملا آشنا می‌شویم. یکی از مزیت‌های این قرص روشن کننده پوست این است که علاوه بر داشتن کاربرد زیبایی، یک مکمل تغذیه‌ای نیز می‌باشد. قرص پیگمنتا به واسطه ترکیبات خود باعث تقویت و تغذیه پوست شده و از پیری و ایجاد چروک جلوگیری خواهد کرد. این محصول فاقد سویا، شیر، گندم، گلوتن، تخم مرغ و هرگونه مواد شیرین‌کننده و نگهدارنده است، که از همین رو گروه‌های مختلفی از افراد می‌توانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند.

Getting to know Dermax pigment capsules

ترکیبات کپسول پیگمنتا

همانطور که گفتیم کپسول پیگمنتا دارای ترکیبات شیمیایی با خلوص بالا و کنترل‌های کیفی دقیق می‌باشد. این ترکیبات به دلیل اثرات آنتی اکسیدانی قوی و موثری که دارند، در جلوگیری از پیری پوست، حذف لکه‌ها و رنگدانه‌های پوستی و همچنین درخشندگی و سفیدی پوست کارآمد هستند.

مواد تشکیل‌دهنده این قرص در هر کپسول به مقدار زیر است:

عنوان ترکیب مقدار
ال گلوتاتیون (L-Glutathione) ۲۵۰ میلی‌گرم
ویتامین سی (Vitamin C) ۵۰ میلی‌گرم
ویتامین ای (Vitamin E) ۵۰ واحد بین‌المللی
آلفا لیپوئیک اسید (Alpha-lipoic Acid) ۵۰ میلی‌گرم
عصاره دانه انگور (Grape Seed Extract) ۲۵ میلی‌گرم

ال گلوتاتیون موجود در قرص پیگمنتا

ال-گلوتاتیون ماده‌ای است که از سه آمینو اسید گلیسین، سیستئین و گلوتامیک اسید ساخته می‌شود. این ماده در کبد تولید شده و در بسیاری از فرآیندهای بدن نقش دارد. ال گلوتاتیون همانند یک آنتی اکسیدان عمل کرده و با رادیکال‌های آزاد (عامل اصلی از بین رفتن کلاژن) مبارزه می‌کند. مطالعات نشان داده است که مصرف ال گلوتاتیون (۲۵۰-۵۰ میلی‌گرم در روز) در بهبود تبدیل لک‌های تیره پوست به نقاط روشن‌تر نقش دارد. به عبارت دیگر باعث کاهش تولید رنگدانه ملانین می‌شود و این اثر موجب سفیدی و درخشندگی پوست خواهد شد.

آلفا لیپوئیک اسید ضد التهاب پوست

آلفا لیپوئیک اسید یک آنتی اکسیدان بسیار قوی و فعال است که به جهت تاثیر آن بر سلامت پوست، در بسیاری از مکمل‌های غذایی مشابه کپسول پیگمنتا استفاده می‌شود. این ماده می‌تواند آثار مخربی که باعث ایچاد لکه و تیرگی روی پوست شده‌اند، مانند اشعه ماوراء بنفش خورشید، سیگار و آلودگی هوا را از بین ببرد. علاوه بر این، آلفا لیپوئیک اسید می‌تواند به افزایش طول عمر سلول‌ها کمک کرده و روند پیری آن‌ها را به وقفه بیاندازد. این ضد التهاب قوی به طور کلی در سلامت و جوان‌سازی پوست و روشن‌کنندگی آن نقش موثری دارد.

ویتامین C برای پوست و کلاژن‌سازی

ویتامین C آنتی اکسیدان فوق‌العاده دیگری است که در ترکیبات پیگمنتا گنجانده شده است. ویتامین C می‌تواند با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد، سرعت فرسودگی سلول‌ها را کاهش دهد و به حفظ سلامت آن کمک کند. این ویتامین با فعال سازی سنتز کلاژن، سبب افزایش استحکام ساختار پوست شده و خاصیت ارتجاعی آن را حفظ می‌کند. همین موضوع از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.

تاثیر ویتامین E برای پوست

ویتامین E ماده مفید دیگر در ترکیبات پیگمنتا است. این ویتامین محلول در چربی، دارای خواص آنتی اکسیدان بوده و برای سلامت و زیبایی پوست تاثیرات چشمگیری دارد. ویتامین E از سلول‌ها در برابر آسیب محافظت کرده و به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. به علاوه این ویتامین می‌تواند رادیکال‌های آزاد ناشی از دود سیگار یا نور خورشید را تا حدودی خنثی کرده و روند پیری پوست را کندتر نماید.

عصاره هسته انگور برای پوست

عصاره هسته انگور خواص شگفت‌انگیزی برای سلامت، زیبایی و نشاط پوست دارد. عصاره هسته انگور نیز مانند بقیه ترکیبات قرص پیگمنتا، دارای خواص آنتی اکسیدان است و در جوانسازی پوست مفید واقع می‌شود. این ترکیب با خواص ضد باکتریایی که دارد، می‌تواند به از بین بردن لک‌های باقی‌مانده پس از جوش کمک کرده و پوست را شفاف‌تر سازد. تا اینجا با ترکیبات منحصر به فرد کپسول پیگمنتا و خواص آن‌ها آشنا شدیم. در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد که قرص پیگمنتا برای چیست و به چه دلیلی محبوبیت پیدا کرده است.

از مهم‌ترین فواید و کاربردهای قرص پیگمنتا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به روشن کردن پوست
  • رفع لک‌های تیره پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • جوان‌سازی پوست و کاهش چین و چروک
  • کاهش افتادگی پوست
  • کمک به رفع جای جوش
  • کمک به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اکسیداسیون سلولی

ویژگی اصلی که به واسطه آن معروف شده است، خاصیت روشن‌کنندگی آن می‌باشد. این محصول به کاهش چین و چروک، رفع لک‌های تیره ایجاد شده بر اثر آفتاب یا جوش و کاهش افتادگی پوست کمک می‌کند. جهت خرید قرص پیگمنتا درمکس برای روشن شدن پوست و از بین بردن لک و تیرگی پوست کلیک کنید.  کپسول پیگمنتا درمکس همچنین به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اکسیداسیون سلولی کمک می‌کند. در واقع اکسیداسیون سلولی هنگامی اتفاق می‌افتد که سلول‌ها در معرض استرس اکسیداتیو قرار گیرند. استرس اکسیداتیو برای پوست مخرب است و پیگمنتا با داشتن آنتی اکسیدان‌های قوی، با این اثر مخرب مقابله می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا