عمومی

آغاز بیمه پایه همگانی در اردبیل

دکترنامه/ اردبیل مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل از اجرای طرح بیمه پایه و رایگان سه دهک پایین استان اردبیل خبر داد.

خلیل اللهی در نشست هماهنگی اجرای طرح بیمه پایه رایگان اقشار آسیب پذیر اردبیل اظهار داشت: برآورد می کنیم 80 هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه پایه همگانی قرار گیرند.

وی افزود: بر اساس سیاست دولت و مصوبات مجلس، برای سه دهک پایین مردمی که اطلاعات آنها در سامانه ثبت شده است، پوشش بیمه ای رایگان در نظر گرفته می شود.

مدیرکل بیمه سلامت اردبیل گفت: تلاش ما بر این است که با صیانت از بیمه و به روز رسانی دفترچه افراد تحت پوشش بیمه عمومی پایه خدمات مطلوب را به بیمه شدگان ارائه کنیم.

خلیل اللهی افزود: 80 هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه پایه همگانی هستند و مردم می توانند با تماس تلفنی *1666* از وضعیت خود در قالب پوشش بیمه عمومی پایه مطلع شوند تا از آخرین وضعیت بیمه مطلع شوند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود مثال زد: با اجرای بیمه پایه، نظام ارجاع و همچنین پزشکان خانواده، این قشر می توانند از بسته های خدمات بستری و فرانشیز بهره مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت اردبیل افزود: در قالب پوشش های بیمه پایه تلاش می کنیم تا اقشار آسیب پذیر جامعه دغدغه جدی برای پرداخت هزینه های درمانی نداشته باشند و به راحتی خدمات درمانی دریافت کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا