عمومی

آغاز رصد خدمات‌دهی به مسافران نوروزی

دکترنامه/مازندران معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از آغاز رصد خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در استان خبرداد و گفت: امسال برای نخستین‌بار قرارگاه عملیاتی خدمت رسانی به مسافران در استان راه اندازی شد.

روح الله سلگی در نشستی با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در ستاد سفرهای نوروزی مازندران نحوه هماهنگی‌ها در عرصه خدمات رسانی به مسافران نوروزی این استان را بررسی کرد.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان مازندران باید با تمام عوامل و امکانات تا پایان تعطیلات نوروزی فعال و در خدمت مسافران باشند.

این مسئول با تاکید بر مسئولیت خطیر مدیران اجرایی در ارتباط با خدمات‌دهی به مسافران نوروزی، اظهار کرد: به دستور استاندار مازندران مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان باید شبانه روزی در تعطیلات نوروز پای کار باشند.

وی با اشاره به راه اندازی تیم‌های ارزیابی و بازرسی از سوی استانداری، یادآور شد: با مدیران دستگاه‌های کم کار در عرصه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی مازندران برخورد می‌شود.

معاون استاندار مازندران، ادامه داد: در تعطیلات نوروزی باید با توزیع بسته‌های فرهنگی علاوه بر خدمات رسانی گسترده به مسافران، فرهنگ دیارعلویان معرفی شود.

سلگی خاطرنشان کرد: ترویج شئونات فرهنگی با هدف تبیین اندیشه پویا و تکامل یافته علویان در دستور کار ستاد سفرهای نوروزی مازندران قرار دارد.

سلگی تصریح کرد: امنیت و رفاه مسافران نوروزی مازندران اولویت نخست مدیریت اجرایی استان است.

وی همچنین از دستور ویژه استاندار مازندران برای تامین نیازهای مسافران نوروزی خبر داد و افزود: امسال در زمینه اسکان، تامین سوخت و نیازهای غذایی مسافران نوروزی مازندران هماهنگی‌های خوبی اتخاذ و اجرایی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا