اقتصادی

آمادگی ۲۵۰۰ جایگاه سی‌ان‌جی برای سوخت‌رسانی نوروزی

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح نظارت بر جایگاه‌های سی‌ان‌جی در ایام سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: کل ۲۵۰۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی کشور با ظرفیت کامل برای سوخت‌رسانی در ایام نوروز فعال است.

به گزارش دکترنامه، سعید رحمان‌سالاری در این باره گفت: با پایش‌ها از ابتدای اسفندماه سال ۱۴۰۲، کل ظرفیت جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی فعال و برنامه‌ریزی لازم برای کشیک‌ مناطق و شرکت‌های تعمیرکننده قطعات جایگاه‌ها نیز انجام شده است تا در صورتی که در ایام تعطیل جایگاهی دچار مشکل شد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم مشکل را رفع و تجهیزات را عملیاتی کنیم.

وی از توزیع روزانه ۲۱ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در کشور خبر داد و افزود: هم‌اکنون ظرفیت توزیع روزانه ۳۵ تا ۴۰ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی وجود دارد.

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به فعالیت 2500 جایگاه سی‌ان‌جی در کشور بیان کرد: ۱۲۰ جایگاه در حال ساخت داریم که امیدواریم تعدادی را سال آینده به‌ویژه در استان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی کنیم.

رحمان‌سالاری افزود: طرح گلگشت نوروزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سطح جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی نیز انجام می‌شود و گروه‌های تشکیل شده در مناطق از جایگاه‌های سی‌ان‌جی نیز بازدید می‌کنند و تذکرهای لازم را برای بهبود خدمات ارائه می‌کنند.

وی تاکید کرد: در ایام نوروز به‌صورت شیفتی و متمرکز در ستاد حضور داریم و مشکلات را رصد و با همکاری شرکت‌های تامین‌کننده برطرف می‌کنیم.

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های با اشاره به اینکه مصرف سی‌ان‌جی هم به تبعیت از مصرف بنزین در ایام نوروز افزایش می‌یابد، گفت: امیدواریم با تولید خودروهای گازسوز از سوی تولیدکنندگان، ظرفیت خالی توزیع سی‌ان‌جی در کشور به‌منظور جایگزینی با بنزین استفاده شود.

رحمان‌سالاری با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌های کشور، گواهی استاندارد را از سازمان ملی استاندارد دریافت کرده‌اند، گفت: از هموطنان عزیز می‌خواهیم در ایام سفرهای نوروزی، نظم و قوانین سوختگیری توصیه شده در جایگاه‌های سی‌ان‌جی را رعایت کنند، سرنشینان موقع سوختگیری پیاده شوند و مسیر خودروها در هنگام سوختگیری نیز باز باشد.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا