عمومی

آناصنعت پاسارگاد قهرمان لیگ برتر فوتسال قم شد

دکترنامه/قم تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم موفق به کسب مقام قهرمانی رقابت‌های فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر فوتسال بزرگسالان باشگاه‌های استان قم شد.

تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم با کسب دوازدهمین پیروزی خود موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر فوتسال بزرگسالان باشگاه‌های استان قم شد.

فوتسالیست‌های آناصنعت پاسارگاد در شانزدهمین و آخرین بازی این فصل خود و در دیداری فوق‌العاده حساس برابر تیم رده هشتمی آتیه‌سازان با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ صاحب برتری شده و یک هفته به پایان لیگ برتر ۱۴۰۱، قهرمانی این فصل را جشن گرفتند.

بدین‌ ترتیب آناصنعت با ۱۲ برد، ۲ تساوی، ۲ باخت، ۵۴ گل زده، ۳۰  گل خورده، تفاضل گل ۲۵ و ۳۸ امتیاز و ایستادن در جایگاه نخست جدول، قهرمان این رقابت‌ها لقب گرفت.

تا پیش از دیدارهای هفته هجدهم و پایانی این فصل که با حضور ۹ تیم برگزار می‌شود، در جدول رده‌بندی تیم ذاکر با ۱۵ بازی و ۳۵ امتیاز دوم است، متصا با ۱۵ بازی و ۳۱ امتیاز در مکان سوم جای دارد و تیم‌های ارتباط‌سازان با ۲۰، مقاومت با ۱۷، فولاد پارسیان با ۱۶، شهدای نیروگاه با ۱۵، آتیه‌سازان با ۱۳ و خادم‌الحسین با ۸ امتیاز در رده‌های چهارم تا نهم جای دارند.

تیم آناصنعت پاسارگاد در هفته پایانی این رقابت‌ها در روز جمعه ۱۲ اسفند ماه طبق برنامه‌ کمیته فوتسال استراحت می‌کند و جشن قهرمانی و تجلیل از تیم نخست جمعه شب در سالن شهید حیدریان برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا