اتمام واکسیناسیون فرهنگیان در مهرماه/ آخرین وضعیت واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس

مدیرکل بهداشت وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ ، آخرین فرایند واکسیناسیون مربیان و رانندگان سرویس مدارس را توضیح داد و گفت: «اکثر معلمانی که دوز اول را دریافت کرده اند ، دوز دوم را این هفته و حداکثر هفته آینده دریافت خواهند کرد. ”

محمد محسن بیگی در گفت وگو با دکترنامهوی گفت: “بیش از 90 درصد از معلمان اولین دوز واکسن خود را دریافت کرده اند.” دوز دوم تزریق نیز چند روز پیش شروع شد.

وی افزود: زمان تزریق دوز دوم در واکسن متفاوت است و باید در زمان متفاوتی تزریق شود که در حال انجام است. بیشتر افرادی که از دوز اول استفاده می کنند ، دوز دوم را این هفته و حداکثر هفته آینده دریافت می کنند و تعداد محدودی باقی می ماند ، یا کسانی که واکسن استرازنکا را دریافت کرده اند و فاصله بیشتری بین دوز اول و دوز دوم داشته اند ، یا اولین سپس به دلیل بیماری ، و برای این افراد ، واکسیناسیون در ماه اکتبر به پایان می رسد. اگر هنوز گروه محدودی وجود دارد ، نوبت آنها از بین نمی رود و می توانند واکسن را دریافت کنند.

مدیرکل دفتر بهداشت وزارت آموزش و پرورش همچنین در مورد وضعیت فعلی واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس اظهار داشت: برخی از رانندگان سرویس مدارس راننده تاکسی هستند و وزارت بهداشت چند هفته پیش واکسیناسیون رانندگان تاکسی را آغاز کرده است ، اما تعدادی رانندگان سرویس مدارس تحت پوشش قرار می گیرند هیچ راننده تاکسی ای که به دلیل اتمام قرارداد با مدرسه ثبت نام نکرده باشد و کار هنوز مشخص نیست ، وجود ندارد.

محسن بیگی ادامه داد: “اگر مدارس مستقیماً بازگشایی شوند ، ما آن را قبل از باز شدن مدرسه به وزارت بهداشت می دهیم و با راننده قرارداد امضا می کنیم. اگر شرکت های مربوطه اطلاعاتی را در اختیار ما بگذارند و اگر هنوز واکسن را دریافت نکرده اند ، ما مفقودین را پوشش می دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا