عمومی

اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در آذربایجان‌غربی

اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در سطح استان خبر داد و گفت: از دستاوردهای این طرح کشف 125 قبضه سلاح غیرمجاز بود.

به گزارش خبرگزاری دکترنامه آذربایجان غربیسردار رحیم جهانبخش در تشریح این خبر با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با دارندگان اسلحه و تیراندازان غیرمجاز، اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت عمومی، طرح جمع آوری اسلحه و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به مدت 5 روز در شهرستان اجرا می شود. مراحل

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های انتظامی استان آذربایجان غربی با اقدامات اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی 18 نفر از صاحبان سلاح و تیرانداز غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چندین مورد. عملیات مرتبط قوی و منسجم.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بیان کرد: در این رابطه 7 قبضه سلاح جنگی، 118 قبضه سلاح شکاری، 121 فشنگ و 4 دستگاه خودرو توقیف شد.

جهانبخش با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، تاکید کرد: انشاالله با ادامه این روند و برخورد قاطع دستگاه قضایی با اسلحه داران غیرمجاز و مخلان نظم و امنیت عمومی شاهد امنیت پایدار در استان خواهیم بود.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 رای حمایت و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا