عمومی

احکام دبیران شهرهای ملی صنایع‌دستی کرمان اهدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری دکترنامه؛ فریدون فعالی اظهار کرد: لوح دبیر شهر کرمان به عنوان شهر ملی صنایع‌دستی به شهردار و لوح دبیران شهرهای شهربابک به عنوان شهر ملی فیروزه، راور شهر ملی قالی، قلعه‌گنج شهر ملی حصیربافی به فرمانداران این شهرها اعطا می‌شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران هرساله و با حضور جمع زیادی از مردم و فعالان داخلی و خارجی حوزه گردشگری برگزار می‌شود بنابراین این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان کرمان به ویژه صنایع‌دستی است.
او ادامه داد: در نمایشگاه مذکور علاوه بر ظرفیت‌های گردشگری، قابلیت‌های صنایع‌دستی این استان در قالب غرفه‌هایی از رشته‌های مختلف صنایع‌دستی در معرض دید قرار گرفته است.
فعالی بیان کرد: استان کرمان درکنار شهر سیرجان که شهر جهانی گلیم معرفی شده دارای یک روستا و 5 شهر ملی صنایع‌دستی است که برای اجرای ویژه برنامه‌ها و اهداف این شهرها نیازمند به همکاری مسئولان مرتبط هستیم.
او خاطرنشان کرد: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 18 تا 21 بهمن‌ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و از علاقمندان درخواست می‌شود از غرفه‌های صنایع‌دستی این استان که در سالن 7، 8 ، 9 و 29 قرار گرفته است دیدن کنند.

46

دکمه بازگشت به بالا