اختلاف‌نظر کارشناسان سلامت بر سر داروهای کووید-۱۹

متخصصان بهداشت در کشورهای مختلف همچنان در مورد استفاده از داروهایی که برای معالجه بیماران Covid-19 تجویز می شود اختلاف نظر دارند.

به گزارش دکترنامه ، متخصصان بهداشت در سراسر جهان در استفاده از داروهای خاص برای مبارزه با Covid-19 اختلاف نظر دارند و بسته به محل زندگی بیماران ، گزینه های مختلف درمانی برای آنها پیشنهاد شده است.

دیروز (جمعه) سازمان بهداشت جهانی (WHO) دستورالعمل های استفاده از داروی ضد ویروسی رامسادیویر را در معالجه بیماران بستری در کرون به چالش کشید و اظهار داشت که هیچ مدرکی مبنی بر موثر بودن این دارو در افزایش یا جلوگیری از استفاده از دستگاه تنفس برای هیچ یک از بیماران وجود ندارد.

اما در ایالات متحده و بسیاری از کشورها ، این درمان استاندارد Covid-19 است زیرا دوره بهبودی بیماران بستری را به طور متوسط ​​15 تا 10 روز به پنج روز کاهش می دهد.

همچنین در ایالات متحده ، چندین گروه پزشکی دو درمان را تایید نکرده اند ، از جمله آنتی بادی ها و پلاسما درمانی ، که برای استفاده اضطراری از FDA تأیید شده اند. به گفته آنها ، شواهد کافی برای توصیه یا رد استفاده از این روش وجود ندارد.

پزشکان همچنین از زمان مصرف آن اطمینان ندارند و از تنها داروی شناخته شده ، دگزامتازون و استروئید مشابه برای درمان بیماران مبتلا به Covid-19 استفاده نمی کنند.

به گزارش ژاپن امروز ، اخیراً گزارشاتی در مورد اثربخشی داروی ضد التهاب توسیلیزوماب نیز وجود دارد ، اگرچه یافته های اولیه منتشر نشده یا توسط محققان پزشکی و دارویی به طور کامل بررسی شده است. به نوبه خود پزشکان را گیج کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا