استان تهران در آستانه شیوع موج سوم کرونا قرار دارد

آفتاب‌‌نیوز:

علیرضا زالی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره وضعیت تاجگذاری در استان تهران اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد بیماران در بخشهای بستری و سرپایی بوده ایم و در 24 ساعت گذشته 659 بیمار جدید با تشخیص کرونا ویروس تحت درمان قرار گرفته اند. بیمارستان در استان تهران ، جایی که 143 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار گرفته اند.

زالی با بیان اینکه تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان های سطح شهر و استان تهران 9/9 درصد بوده که در 48 ساعت گذشته افزایش یافته است ، افزود: 21 درصد افرادی که به عنوان موارد جدید در بیمارستان بستری هستند نیاز به بستری شدن در این واحد دارند مراقبت های ویژه و فقط 243 نفر از 659 بیمار تازه مرخص شده اند ، که نشان می دهد ما هنوز در ورودی و خروجی کرونا در تعادل نامتعادل هستیم و تهران هنوز یک شهر قرمز و خطرناک محسوب می شود.

“در 72 ساعت گذشته ، ما بارها و بارها شاهد افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان جدید و میزان مرگ و میر خود بوده ایم و پیش بینی ما این است که در آستانه موج سوم ویروس های کرونا قرار داریم و پیش بینی می شود شیوع جدید بیماری زودتر در شهر و استان تهران آغاز شود. نسبت به سایر استانها ، و طبق تحقیقات ، این مورد است.

وی افزود: در خصوص ساعات کار کارمندان در استان تهران درخواست تجدید نظر شده است و ممکن است در هفته آینده شرایط دشوارتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا