عمومی

اشتغال پایدار ۱۱۰۰ نفر از جوانان در فولادمبارکه اصفهان

به گزارش دکترنامه از اصفهان، یاسر طیب نیا گفت: بی شک یکی از امیدوارکننده ترین اخباری که می تواند نویدبخش آینده ای روشن برای جوانان تحصیل کرده باشد، شغل در یکی از بزرگترین شرکت های صنعتی ایران است.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد در شمال آفریقا و غرب آسیا، یک مجموعه صنعتی قدرتمند و پیشرو در ایران اسلامی محسوب می شود که همواره بخش عمده ای از موفقیت خود را مدیون کارکنان ماهر و متعهد خود بوده است.

مدیرعامل فولاد مبارکه افزود: با آغاز به کار دولت سیزدهم و مدیریت جدید فولاد مبارکه، یکی از شعارهای اصلی ما ارتقای «قدرت انسانی» به «سرمایه انسانی» است. موضوعی که حامل پیام مهمی از سوی قطب های صنعتی و اقتصادی این کشور به جامعه است.

فراخوان استخدام یک سال زودتر از موعد مقرر

وی خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه بر اساس یک روال برنامه ریزی شده هر سه سال یکبار تلاش می کند جوانان تحصیل کرده و جویای کار را جذب کند اما امسال با اعلام شعار «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال زایی» از سوی مقام معظم رهبری بر آن شدیم. رویکرد یانگ را بپذیرید و با حفظ ظرفیت مشخص شده، یک سال زودتر از موعد مقرر، فراخوان کار بزرگ فولاد مبارکه را بدهید.

طیب نیا در ادامه فراخوان عمومی استخدام فولاد مبارکه در هفته آتی را اعلام کرد و اظهار داشت: فولاد مبارکه همواره در عرصه های مختلف مسئولیت اجتماعی نقش درخشانی داشته است. یکی از این حوزه‌ها در کنار مسائل مقدس تولید و خودکفایی کشور، فرصت‌های برابر و عادلانه را برای نسل‌های جدید شغل در خط مقدم صنعت فولاد مبارکه ایجاد کرده است. البته یکی از موقعیت هایی که همواره موجب نشاط و امید برای نسل جوان می شود، خبر ایجاد ظرفیت کاری است و ثمره ارزشمند آن رفع مخاطرات اجتماعی و بیکاری است.

افزایش ظرفیت اشتغال

طیب نیا همچنین افزود: یکی از دلایل تاکید ما بر تسریع در طرح های عمرانی، جدای از گسترش تولید، توجه به بحث افزایش ظرفیت اشتغال است.

وی در ادامه گفت: آزمون استخدامی پیش رو با جذب 1100 نفر در رده های اپراتور و کارشناسی یکی از نادرترین آزمون های استخدامی در تاریخ فولاد مبارکه و بخش خصوصی دولتی از نظر تعداد نفرات مورد نیاز خواهد بود، بنابراین این آزمون را می توان به عنوان آزمون استخدامی در نظر گرفت. بزرگترین آزمون استخدامی بخش خصوصی کشور.

وی با اذعان به اینکه اخبار اشتغال خواه ناگزیر امید را به جامعه تزریق می کند، تصریح کرد: فولاد مبارکه همواره در تلاش بوده تا مجموعه ای از سرمایه های انسانی متشکل از جوانان ماهر و متعهد تشکیل شود که کار را مایه افتخار و کار خود می دانند. در این راستا آنها شرکت را نه تنها به عنوان مکانی برای تأمین معیشت، بلکه به عنوان بستری برای خدمت به کشور و شکوفایی استعدادهای خود می دانند. البته از سوی دیگر مدیریت سازمان نیز متعهد به فراهم آوردن زمینه برای بروز استعدادها و خلاقیت های جوانانی است که دلشان برای خدمت در ایران است.

طیب نیا با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی مبتنی بر استاندارد توسط دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور حفظ سلامت فرآیند جذب، افزود: در این آزمون تمام تلاش همکاران ما در بخش های مختلف بر حفظ سلامت افراد معطوف شده است. این فرآیند به گونه ای است که با رعایت انصاف، تمامی داوطلبانی که شرایط را دارند در این آزمون شرکت کنند.

مدیرعامل فولاد مبارکه در دعوت از جوانان برای شرکت در این مسابقه اظهار امیدواری کرد در این دوره نیز مانند سال های گذشته فرآیند جذب به محملی برای افزایش امید و انگیزه در جامعه تبدیل شود.

شایان ذکر است جزئیات فراخوان عمومی استخدام فولاد مبارکه در هفته آینده از طریق سایت و روزنامه های کثیرالانتشار این شرکت اعلام خواهد شد.

48

دکمه بازگشت به بالا