سلامت و دانش

اظهارات مسعود جعفری جوزانی در پی فلج شدن فک دخترش

مسعود جعفری جوزانی که اظهار داشت به زودی از بی حرکتی فک دخترش از پزشک شکایت خواهد کرد ، گزارش یکی از مقامات سازمان نظام پزشکی را “مغرضانه” و “نادرست” خواند.

به گزارش دکترنامه ، پس از آنکه سحر جعفری جوزانی ، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی اعلام کرد که فک وی به دلیل خطای پزشکی فلج شده است ، رحمت الله توکل مدیر کل کمیسیون پزشکی نظام پزشکی و معاون دادستان نظام پزشکی پاسخ داد شاکی تأکید کرد که سحر جعفری جوزانی اعتراضی نکرده و شکایتی نکرده است. اما آنها با مسعود جعفری جوزانی ، مدیر سینما و تلویزیون و پدر سحر جعفری جوزانی تماس گرفتند و با او قرار گذاشتند اما جعفری جوزانی این قول را نداد. وی افزود: “ما می خواهیم خانم جعفری جوزانی با پزشكان ملاقات كرده و در مقابل هم گفتگو كنند ، تا بتوانیم برای آنها كمسیونی تشكیل دهیم و مشكل را برطرف كنیم.”

اکنون مسعود جعفری جوزانی در گفت وگو با دکترنامه ، این اظهارات مسئول سازمان نظام پزشکی را مغرضانه توصیف کرد و گفت: متأسفانه اکثر اظهارات این افراد شریف یک طرفه ، مغرضانه و خلاف واقع است.

مدیر در پاسخ به سوالی درباره اظهارات رحمت الله توکل در مورد ملاقات و رسیدگی به پرونده ، توضیح داد: البته او خوب بود و با من تماس تلفنی گرفت. در آن زمان من در بیمارستان بودم. روز بعد ، وقتی تماس گرفتند ، گفتند که یکشنبه نیست ، پس بهتر است برای دوشنبه قرار بگذارید. گفتم روز دوشنبه قرار خیلی مهمی داشتم. به همین دلیل ، سه شنبه یا چهارشنبه صبح که موافقت می کنند ، می توانم کشیک باشم.

وی افزود: من برای دکتر توکل توضیح دادم که با قرار قبلی به مطب این پزشک مراجعه کرده ایم و اگر شخص دیگری خود را به اشتباه معرفی کند ، بحث کم می شود. ما قرار گذاشتیم که سه شنبه یا چهارشنبه به آنها سر بزنم. حالا خدا می داند چرا قبل از جلسه با آنها مصاحبه شده است!

مسعود جعفری جوزانی با ابراز ناراحتی و نگرانی از وضعیت سلامتی دخترش ، در توضیح کامل این حادثه و خطای پزشکی اظهار داشت: به توصیه یکی از دوستان ما با مطب پزشک تماس گرفتیم و پس از تهیه عکس OPG سفارش دادیم توسط وی ، در روز سه شنبه (11 ژوئن) ، با قرار قبلی ، با دستیار و دخترم به دفتر او رفتم. شخصی که منشی وی به عنوان پزشک معرفی کرد ، نگاهی به عکس OPG انداخت و پس از معاینه دخترم گفتند: “درد شما هیچ ارتباطی با دندان عقل شما ندارد. ممکن است هنگام خواب دندان های خود را فشار دهید.” بله ، شما تشنج شدید دارید و بوتاکس باید به این قسمت تزریق شود. دخترم که از شنیدن این موضوع نگران بود ، به دکتر توضیح داد که متخصصی که قبلاً دیده بودیم گفت که تصاویر OPG خیلی دقیق نبوده و در صورت لزوم نشان نمی دهد که ریشه دندان با اعصاب چقدر درگیر است. بگذارید عکس های رنگی بگیرم! دکتر با اطمینان گفت: “نه ، عکس های رنگی نیازی نیست و بوتاکس باید به دلیل اسپاسم و فشار شدید بر روی لثه اکنون تزریق شود.” اقدامی نادرست و نادرست که امروز 40 روز پس از وقوع ، فک دخترم را فلج کرد.

وی افزود: جالب اینجاست که به استثنای سحر جان که خیلی ترسیده بود ، من خودم سه بار به دکتر تأکید کردم که سحر باید سه روز دیگر جلوی دوربین فیلمبرداری صحبت کند و آزمایش شخص دیگری را بدهد اما این دکتر معتقد با نفس اطمینان: نگران نباشید واقعاً نگران باشید من به شما اطمینان می دهم که هیچ چیز در چهره یا گفتار او تغییر نخواهد کرد.
اما متأسفانه برخلاف آنچه او ادعا كرد ، دو روز پس از تزریق ، صورت دخترم كاملاً گود بود و این وضعیت هنوز ادامه دارد.

این کارگردان باسابقه درباره دلیل سکوت و بی ادبی خود و دخترش تاکنون توضیح داد: دلیل اینکه من ساکت نیستم و شکایت نمی کنم این است که از یک طرف امیدوارم دکترم ظرف یک ماه بهبود یابد و از طرف دیگر دلیل این امر این است که یک رفتار بیهوده و یک رفتار مغرورانه ، تعصب و شرمساری است که من چندین بار در مراجعه به این موسسات تجربه کرده ام. به همین دلیل است که از دخترم می خواهم که به مردم هشدار دهد که به کسانی اعتماد نکنند که به نام پزشکان نام پزشکان فرهیخته ، فداکار و انسانی ملت ما را با رفتارها و رفتارهای غیرمسئولانه لکه دار می کنند.

در پایان ، مسعود جعفری جوزانی گفت: “در هر صورت ، روند این حادثه مشخص است و نتیجه گفتگو و قرار قبلی ما با پزشک مربوطه می گوید ؛ در نتیجه ، شکایتی از پزشکی که این مشکل را ایجاد کرده است با در پایان تصمیم اشتباه و غیرمسئولانه گرفته خواهد شد. چند روز آینده

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا