اعتراض‌ها به قتل یک سیاهپوست آمریکایی در ایالت لوئیزیانا

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین دکترنامه ، صبح امروز (شنبه عصر ، به وقت محلی) ، جمعی از مردم در لافتایت ، لوئیزیانا ، به قتل مرد سیاهپوست که دیروز توسط پلیس در همان منطقه مورد ضرب و شتم قرار گرفت ، اعتراض کردند.

پلیس با تجهیزات ضد شورش روز جمعه حمله به تظاهرات کرد و صدها نفر از معترضین را در کامیون ها از بین برد. روز جمعه پلیس با تجهیزات ضد شورش به تظاهرات معترضین حمله کرد و صدها نفر از معترضین را در کامیون ها از بین برد.

منابع خبری گزارش دادند که حدود 150 نفر در این اعتراض شرکت کردند و اقدام به بستن چهارراهی در نزدیکی محل کشته شدن مرد سیاهپوست کردند. معترضین شعار دادند “عدالت و صلح وجود ندارد [وجود دارد]گره می زدند.

اندکی پس از غروب آفتاب ، جمعیت معترض معترض به پمپ بنزین که در آن مرد کشته شد حمله کردند و با سنگ و بطری آب به ماشین پلیس حمله کردند.

در پایان اعتراضات ، پلیس از پلیس شورش برای کنترل بیشتر معترضین استفاده کرد.

دیروز پلیس شهر لافتایت تأیید کرد که در حال تحقیق در مورد تیراندازی مرد سیاهپوست در حادثه ای است که روز جمعه شب رخ داده است.

پلیس لوئیزیانا جنوبی گفت: این مرد در یک مغازه درگیری انجام داد و قبل از تلاش برای ورود دوباره به مغازه توسط پلیس تیراندازی شد (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام / پ


دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا