عمومی

افتتاح اولین کارخانه تولید کننده دستکش لاتکس در گیلان

افتتاح اولین کارخانه تولید کننده دستکش لاتکس در گیلان

مدیرکل صمت گیلان از افتتاح اولین کارخانه تولید کننده دستکش لاتکس گیلان در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دکترنامه از گیلان، تیمور پورحیدری، مدیرکل صنعت معدن و تجارت گیلان با اعلام خبر افتتاح رسمی اولین صنعتی- پزشکی تولید کننده دستکش لاتکس همزمان با دهه مبارک فجر با حضور استاندار گیلان در شهر رضوانشهر،  گفت: این واحد تولیدی که با سرمایه گذاری بیش از ۱۷ میلیارد تومان و ظرفیت تولید سالانه ۱۵ میلیون جفت با مشارکت بانک سپه راه اندازی شد زمینه اشتغال بیش از ۵۲ نفر را فراهم نموده است.

وی با بیان اینکه کاربرد این نوع دستکش در مراکز درمانی و بیمارستانی برای انجام جراحی و معاینه بسیار زیاد است اظهار داشت: این کارخانه با تکیه بر توان داخلی برای راه اندازی خطوط تولید از خروج ۳۵ میلیون دلار ارز جلوگیری نموده است و در فاز توسعه خود اشتغال بیش از ۵۰ نفر دیگر را نیز فراهم خواهد نمود.

 دکتر پور حیدری با اشاره به اینکه افزون بر ۲۰۰ نفر دیگر نیز به صورت غیر مستقیم در این زنجیره تولید مشغول فعالیت می باشند تصریح کرد: صنایع دانش بنیان و اشتغالزا باعث شکوفایی و پویایی در حوزه اقتصاد و همچنین افزایش سطح اشتغال استان خواهند بود.

 شایان ذکر است در ایام الله دهه فجر ۱۶ طرح صنعتی دیگر نیز در روزهای دیگر به تدریج در نقاط مختلف استان گیلان افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا