عمومی

الحوثی در آستانه روز ملی مقاومت در یمن: جهان معترف است دشمن به سوی شکست قطعی خود در حرکت است

رهبر انصارالله یمن ضمن دعوت از مردم یمن برای شرکت در تظاهرات فردا (شنبه) در سراسر این کشور به مناسبت روز مقاومت ملی، تاکید کرد: همه دنیا تشخیص می دهند که دشمن تا امروز در این جنگ شکست خورده و در حال حرکت است. به سوی شکست قطعی خود

به گزارش دکترنامه، به نقل از تلویزیون یمن، عبدالمالک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن امشب (جمعه) در آستانه روز مقاومت ملی یمن گفت: روز مقاومت ملی زمان مهمی برای یادآوری مسئولیت ها و وظایف خود است. سایت المسیره

الحوثی گفت: شروع این جنگ خشونت آمیز و ناگهانی علیه یمن نشانه بارز ماهیت این جنگ است و به خوبی نشان می دهد که متجاوز کیست. این جنگ توسط واشنگتن اعلام شد تا مشخص شود متجاوز در جایگاه ناظر و عامل این تجاوز چه کسی بوده است. طراح ائتلاف دشمن آمریکا، انگلیس و اسرائیل است و آمریکا ناظر اصلی آن است. عربستان سعودی و امارات نیز عاملان این تهاجم بودند و سایر اعضای ائتلاف تنها مزدوران حاضر برای دریافت این پول بودند.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه نقش اسرائیل و انگلیس در طراحی این جنگ روشن است و تسلط آمریکا بر آن آشکارترین است، گفت: جنگ جنایتکارانه از ویژگی های اصلی این جنگ از همان ابتدا و سکوت نیروهای مسلح بود. جامعه جهانی در مواجهه با کشتار جمعی غیرنظامیان در مناطق مسکونی ادامه دارد.

الحوثی با اشاره به جنگ اقتصادی علیه یمن گفت: موضوع این جنگ غارت منابع ملی یمن است و ائتلاف متجاوز تلاش زیادی می کند تا بر تاسیسات نفتی، بنادر و منابع ملی یمن تسلط کامل داشته باشد.

وی با اشاره به سرقت درآمدهای نفتی یمن توسط ائتلاف متجاوزان عربی گفت: حتی ساکنان استان های اشغالی یمن نیز از این درآمد نفتی محروم هستند.

رهبر انصارالله گفت: هدف از انتقال بانک مرکزی یمن از صنعا، توقف پرداخت حقوق، افزایش قیمت و کاهش ارزش پول یمن، دادن مردم ما و تحویل آنهاست.

الحوثی در بخشی دیگر از سخنان خود به پیشرفت های گسترده نیروی دریایی یمن و تلاش آن برای تولید بیشتر موشک و پهپاد اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم از هر نقطه و برای هر هدفی حتی در دریا موشک و پهپاد ارسال کنیم. در تولید خمپاره و بمب هم مستقل شدیم و الان انواع کلاشینکف و سلاح تولید می کنیم.

وی تاکید کرد: مقاومت نیروهای امنیتی ما بسیاری از توطئه های دشمن و همچنین تلاش های دشمن برای گسترش دایره جنایات سازمان یافته، شورش ها و قاچاق مواد مخدر را خنثی کرد، اختلاف کنید و جنایتکاران را دستگیر کنید.

رهبر جنبش انصارالله گفت: همه دنیا شکست دشمن در این جنگ را تا امروز می شناسند و تشخیص می دهند که دشمن به سمت شکست قطعی خود پیش می رود.

الحوثی حضور گسترده مردم یمن در تظاهرات، راهپیمایی ها و تظاهرات را نشانه بقای این ملت با وجود حملات نظامی، اقتصادی و رسانه ای عنوان کرد و گفت: هر چه دشمن بر محاصره و جنایت بیشتر شود، بیشتر می شود. مردم ما آگاه می شوند.» نبرد در راه است.

وی افزود: مقاومت نظامی در زمین با وجود شرایط سخت یمن یکی از اشکال مقاومت مردم ما است و نیروهای مستقر در خط مقدم با وجود کمبود تجهیزات و تجهیزات، با عزم و ایمان پولادین به مقابله پرداختند. شرایط جوی خشن.”

رهبر انصارالله افزود: تعداد عملیات نیروهای مسلح یمن در خط مقدم بیش از 66 هزار عملیات مختلف است و تعداد عملیات ها و درگیری ها در جبهه های مختلف نشان از حجم وسیع دستاوردهای ما در این جنگ دارد.

الحوثی صنعت جنگ را که یکی از نیازهای اصلی مقابله با دشمن است به عنوان نمونه مقاومت یمن برشمرد و گفت: نیروهای ما در این زمینه به ویژه در تولید سلاح های بازدارنده پیشرفت های خوبی داشته اند. 2 و برکان 2 وارد شدند و همچنان به تلاش خود در این مسیر ادامه می دهند، کشور ما مقاوم است و حتی مهمات خود را تولید می کند.

وی تاکید کرد: تولید پهپادهای دوربرد و یا برای جبهه های مختلف ادامه دارد و این امر دشمن را با مشکل مواجه کرده است. پدافند هوایی و نیروهای موشکی و پهپادی یمن در زمان جنگ و محاصره سنگین کار خود را از صفر شروع کردند و نتایج خوبی هم داشت. “بردار.

رهبر انصارالله با اشاره به درگیری روسیه و اوکراین گفت: تحولات اخیر دوگانگی استانداردهای غربی را نشان داده است، در واقع غرب از هر ابزاری برای حمایت از اوکراین استفاده کرده و در عین حال به ما حق دفاع از آزادی و حق خود را نداده است. سلامتی میهن.”

الحوثی افزود: ما به عنوان اولین انتخاب، ایمان، انسانیت، اخلاق و میهن پرستی و همچنین حمایت مالی و نظامی از خط مقدم را رد خواهیم کرد. ما همچنین به توسعه صنعت جنگ و توسعه صنعتی در بخش غیرنظامی ادامه خواهیم داد.”

رونی بار اون، عضو کنست در حزب کادیما گفت: ما هرگز از موضع خود برای حمایت از آرمان فلسطین عقب نخواهیم نشست.

رهبر انصارالله به نیروهای دشمن توصیه کرد اگر می خواهند از بن بست خارج شوند، به جنگ پایان داده و به محاصره و اشغال یمن پایان دهند. ما در هشتمین سال جنگ با محصولات جنگی و سلاح های دریایی خود با دشمن به جنگ خواهیم پرداخت.

الحوثی در پایان از مردم یمن برای شرکت در راهپیمایی ها و فعالیت های روز ملی مقاومت در این کشور دعوت کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا