عمومی

امنیت زندان‌های استان کرمان در دوران شیوع کرونا و اغتشاشات اخیر مثال زدنی بود

امنیت زندان‌های استان کرمان در دوران شیوع کرونا و اغتشاشات اخیر مثال زدنی بود

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: وضعیت امنیت زندان‌های استان کرمان در دوران شیوع بیماری کرونا و نیز در دوران اغتشاشات اخیر مثال زدنی بوده است.

به گزارش خبرگزاری دکترنامه؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان افزود: آنچه نمی‌شود به تصویر کشید، اخلاص و خلوص انسان‌ها در اجرای ماموریت‌ها و وظایف سازمانی است و آنچه در وجود آقای حسینی، مدیرکل سابق زندان‌های استان کرمان به خوبی قابل مشاهده بود این است که همواره با اخلاص، خلوص نیت و نگاه جهادی به مسائل، در استان کرمان خدمت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ایشان در دورانی مسئولیت زندان های استان کرمان را بر عهده گرفتند که کشور و زندان ها در شرایط دشوار کرونایی قرار داشتند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان ادامه داد: استان پهناور کرمان با جمعیت کیفری زیاد، در دوران شیوع بیماری کرونا با آسیب های جدی روبرو بود و مدیری می طلبید که وضعیت زندان ها را مدیریت کرده و در این راستا حفظ سلامت زندانیان و جلوگیری از نفوذ و گسترش این ویروس منحوس کار سخت و دشواری بود و قطعا نقش مدیرکل وقت زندان های استان در برون رفت از مشکلات این حوزه شاخص بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی اظهارداشت: نقش مدیرکل وقت زندان های استان کرمان در وضعیت اغتشاشات سال گذشته در کشور و استان کرمان، برای مدیریت دستگیرشدگان و حفظ امنیت و آرامش زندان ها و … شایسته تقدیر بوده است.

وی یادآور شد: در آن شرایط دشمن برنامه ریزی خاص و ویژه ای را از خارج کشور برنامه ریزی کرده بود که اغتشاشات و ناامنی ها را به درون زندان بکشاند و در برخی استان ها نیز مشکلات کوچکی ایجاد شد و در آن شرایط استان کرمان به صورت ویژه مطمع نظر ضد انقلاب بود و درصدد بودند که زندان های استان را درگیر اغتشاش و آشوب کنند که با مدیریت مناسب انجام شده،  دشمن در سراسر کشور ناکام بود و در استان کرمان ناکامی دشمنان بیشتر بود.

رییس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: استان کرمان کمترین درگیری را در اغتشاشات داشت و در زندان ها به صورت صد درصد هیچ مشکلی ایجاد نشد و توطئه های دشمنان 100 درصد ناموفق بود که این مهم با تلاش مدیرکل وقت زندان ها و کارکنان این حوزه حاصل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیرکل جدید زندان های استان کرمان نیز دارای سابقه درخشان مدیریتی هستند که برای ایشان نیز آرزوی توفیق و موفقیت داریم.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا