انصارالله: شکست‌های بیشتری در انتظار رژیم صهیونیستی است

عبدالملک بدرالدین الحوثی در سخنرانی روز یکشنبه خود گفت پیروزی اخیر فلسطین به دلیل اتحاد و اتحاد آنها در برابر رژیم صهیونیستی است و ملت های جهان باید از ملت فلسطین و مقاومت شجاعانه آنها حمایت کنند.

او افزود: تجاوز و شر دشمن صهیونیستی به مردم فلسطین این حق را داد که رژیم صهیونیستی را از سرزمین خود بیرون کنند.

الحوثی ها عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی را محکوم و آن را مانعی در حمایت از کشورهای اسلامی و عربی برای مردم فلسطین خواندند و گفتند: “با این حال ، در جنگ های اخیر در غزه ، دیدیم که آنها در حال دستیابی به آنها موفق نشدند.

وی با تأکید بر حمایت کشورش از مبارزات مردم فلسطین گفت: ملت یمن با هویت ایمانی خود امیدوار است نقش بسیار م effectiveثرتری در مقابله با دشمن صهیونیستی داشته باشد.

رهبر انصارالله یمن افزود: امیدواریم کشورهای مسلمان بیش از هر زمان دیگری از آرمان فلسطین حمایت کنند.

وی گفت که مردم فلسطین در نهایت پیروز خواهند شد و آن دشمن جنایتکار را نابود خواهند کرد. وی گفت: “رژیم صهیونیستی ، با وجود حمایت آمریکا ، توسط نیروهای مقاومت شکست خورد.”

رهبر جنبش انصارالله نابودی رژیم صهیونیستی و طرفداران آن را اجتناب ناپذیر دانست و گفت: رژیم صهیونیستی علی رغم حمایت بین المللی به ویژه از طرف آمریکا و انگلیس ، طعم تلخ شکست را احساس می کند.

الحوثی با بیان اینکه ادامه حمایت از مقاومت فلسطین مسئله بسیار مهمی است ، افزود: فلسطین هر روز در برابر رژیم صهیونیستی قویتر می شود.

311311

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا