سلامت و دانشکسب و کار ویژه

انواع شامپو و صابون دکتر بیز

بسیاری از اختلالات پوستی با صابون‌های زیبایی دکتر بیز قابل درمان هستند. روش‌های متداول درمان بیماری‌های پوستی عبارتند از: آنتی‌هیستامین، کِرِم و پمادهای دارویی، آنتی‌بیوتیک، تزریق ویتامین یا استروئید، لیزردرمانی و استفاده از داروهای تجویزی. باید توجه داشته باشیم که برخی اختلالات پوستی به همۀ درمان‌ها پاسخ نمی‌دهند و برخی از آن‌ها بدون درمان از بین می‌روند. افرادی که بیماری پوستی دائمی دارند اغلب دوره‌هایی از علائم شدید را تجربه می‌کنند.

با این حال به کار بردن هدفمند صابون‌های زیبایی دکتر بیز گاهی اوقات می‌تواند شرایط لاعلاج فرد را مجبور به بهبود کند. اکثر بیماری‌های پوستی به دلیل محرک‌های خاصی مانند استرس یا بیماری دوباره ظاهر می‌شوند. شما اغلب می‌توانید اختلالات پوستی خود را به صورت موقت با مواردی چون آرایش زیاد و یا محصولات مراقبت از پوست بعضاً بی‌کیفیت پنهان کنید.

اما با استفاده از محصولات دكتر بيز به دلیل به کار بردن مواد اولیۀ مرغوب و باکیفیت، به شیوه‌ای اصولی و بهداشتی، مشکلات پوستی خود را به شکلی ماندگار برطرف نمائید. برخی از اختلالات پوستی قابل پیشگیری نیستند، از جمله شرایط ژنتیکی و یا به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای. با این حال، می‌توان با صابون‌ های زیبایی دکتر بیز از برخی اختلالات پوستی جلوگیری کرد.

اختلالات غیر عفونی پوست، مانند آکنه و درماتیت آتوپیک، گاهی اوقات قابل پیشگیری هستند. تکنیک‌های پیشگیری بسته به شرایط متفاوت است. هر روز صورت خود را با پاک کنندۀ ملایم مانند صابون‌های زیبایی دکتر بیز بشویید. از مرطوب کننده استفاده کنید. از عوامل حساسیت‌زای محیطی و غذایی دوری کنید. از تماس با مواد شیمیایی خشن یا سایر عوامل محرک خودداری کنید. هر شب حداقل هفت ساعت بخوابید. مقدار زیادی آب بنوشید. رژیم غذایی سالم داشته باشید. از پوست خود در برابر سرمای زیاد، گرما و باد محافظت کنید

چطور میتوانیم شامپوی مناسب موی خود را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب شامپوی مناسب قبل از هر چیزی باید جنس موی خود را به درستی بشناسید.همانطور که میدانید به طور کلی سه نوع مو چرب، خشک و معمولی وجود دارد که مسلما به میزان چربی مو بستگی دارد. نوع مو به عوامل مختلفی از جمله وراثت و تغذیه بستگی دارد. برای اینکه نوع موی خود را تشخیص دهید راه های مختلفی وجود دارد. میتوانید با مراجعه با پزشک متخصص پوست و مو به این موضوع پی ببرید و یا اینکه از روشهای سنتی استفاده کنید.

مانند آنچه در پی خواهد آمد. به حمام بروید و به خوبی موهای خود را شستشو دهید. بعد از ۴۸ ساعت قسمتی از موها را کنار زده به طوری‌که فرق سر دیده شود.قطعه ای کاغذ خشک را به اندازه ۲ در ۲ سانتی‌متر بریده و در روی پوست سر قرار داده و با نوک انگشت به آن فشار وارد می کنیم.پس از یک دقیقه کاغذ را برداشته و آن را دقیقا بررسی می نماییم. اگر در هر دو طرف کاغذ، لکه چربی دیده شود، پوست سر چرب است. اگر هیچ گونه اثری از چربی بر روی کاغذ وجود نداشته باشد، پوست سر خشک است و اگر فقط یک طرف کاغذ چربی را نشان دهد، جنس موها نرمال و طبیعی است. حال به تناسب موی خود میتوانید بهترین شامپو که سازگار با موی شماست را انتخاب کنید

مزایای شامپو گانودرما

اگر از خواص قارچ گانودرما مطلع هستید، حتما می دانید که این قارچ حاوی انواع فاکتورهای تقویت کننده، رشد دهنده و ضد سرطان است. شامپو گانودرما بیز هم که محصولی جدید از شرکت بازاریابان ایرانیان زمین است، دقیقا با بهره گیری از خواص قارچ گانودرما توانسته است شامپویی با همان خواص گانودرما تولید کند. این شامپو می تواند در رفع شوره سر تاثیر گذار باشد و لطافت و براقی را به پوست باز گرداند. اگر دوست دارید پیرامون این شامپو بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

شامپو گانودرما از محصولات بیز بسیار موثر و تولید شرکت بازاریابان ایرانیان زمین است. تمامی خواص قارچ گانودرما که می‌تواند از طریق مصرف قهوه گانودرما و یا به هر طریق دیگر متوجه پوست و موی سر باشد، در این شامپو وجود داشته و مستقیما با پوست سر و موها در ارتباط است.

شامپو گانودرما وسرم لاکچری کویین دکتر بیز حاوی عصاره قارچ گانودرما است و منجر به تغذیه پوست تسر و فولیکول های موی سر می گردد. این شامپو می توان موی سر را درخشان و براق کرده و اگر شوره سر وجود دارد، آن را به راحتی از بین ببرد. اگر موهای شما حالت پذیری خوبی ندارد، می توانید از شامپوی گانودرما استفاده کنید تا حالت پذیری موی شما بیشتر شود. گانودرما و عصاره آن در این شامپو منجر به تنظیم ph پوست سر نیز می شوند.

آیا شامپوهای گانودرما در درمان برخی بیماریهای پوستی مثل پسوریازیس موثر است؟

از انجایی که این شامپو ها و از جمله شامپو بدن آن، حاوی مقادیر قابل توجهی پودر قارچ گانودرماست و همچنین گانودرما به دلیل خاصیت ضدالتهابی که دارد میتواند به عنوان مکمل درمانی همراه با درمان شیمیایی مورد استفاده قرار بگیرد

قیمت شامپو گانودرما دکتر بیز چقدر است؟

از هرچه بگذریم، سخن ازقیمت کرم پودر کویین و خرید شامپو گانودرما بیز، خوشتر است. در بازار ایران و در داروخانه و فروشگاه های مختلف، انواع و اقسام شامپوهای شیمیایی و گیاهی خارجی و ساخت داخل وجود دارد که گاهی قیمت یک شامپوی کوچک از آن به چند صد هزار تومان می رسد. اما شامپو گانودرما دکتر بیز با اینکه سرشار از خواص قارچ گانودرما است و برای انواع موی چرب و خشک و مصرف روزانه تولید می‌شود، قیمت کمتری دارد. می توان شامپو دکتر بیز گانودرما مخصوص موی چرب یا خشک و یا موهای معمولی را از فروشگاه بیز استار سفارش داد و با قیمت مصوب کارخانه، رب منزل دریافت کرد

مصرف شامپوهای بدن بعنوان یک جایگزین برتر نسبت به صابون بصورت فراگیر در سطح جهان در گسترش می باشد.شامپوهای بدن Exonic ضمن سازگاری بیشتر با پوست بدن و دارا بودن PH مناسب و نیز دارا بودن ترکیبات نرم کننده ، پس از مصرفاحساس نرمی و لطافت پوست را بهمراه داشته و از خشکی و احساس کشیدگی یا خارش که عموماً بعد از مصرف صابون بروز مینماید جلوگیری می کند.

با وجود ویتامین E و عصاره های گیاهی خالص در شامپوهای بدن Exonic ، این فراورده فوق العاده ضمن آبرسانی موثر به پوست ، موجب شفافیت و لطافت پوست شده و به شما کمک میکند تا همواره پوستی جوان ، با طراوت و شاداب داشته باشید.برای ارج نهادن به سلیقهء شما شامپوهای بدن Exinic در چهار نوع همراه با چهار رایحهء عطری بین المللی Chanel ,Bogart , 212 , Narcis انتخاب و تولید شده است چون شما مهم و متمایز هستید

دکمه بازگشت به بالا