بارگذاری اطلاعات مرکز واکسیناسیون بر روی نقشه شهر تهران

مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از آمادگی کامل و همکاری نزدیک این سازمان با ستاد مدیریت بحران کرونا شهر تهران در توسعه واکسیناسیون کووید -19 و تهیه “تهران من” خبر داد. سیستم در این مورد

به گزارش دکترنامه ، محمد فرجود از آمادگی کامل و همکاری نزدیک این سازمان با ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران برای توسعه واکسیناسیون کووید -19 و آماده سازی سیستم “تهران من” در این زمینه خبر داد. ستاد کرونا شهرداری تهران ، به صورت الکترونیکی و روی سکوهای تلفن همراه توسط ارزیابان و عموم مردم انجام می شود.

وی ساخت زیرساخت های ارتباطی و تجهیزات مرکز واکسیناسیون را موضوع دیگری از اقدامات انجام شده عنوان کرد و توضیح داد: ارتقاء و به روز رسانی تجهیزات رادیویی مرکز واکسیناسیون ، بهینه سازی شبکه های ارتباطی و ارائه ارتباطات اینترنتی و اینترانت از طریق شبکه های فیبر نوری و همچنین تهیه و راه اندازی سخت افزار. برای مراکز واکسیناسیون ثابت و سیار ، یکی از اقداماتی که در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود این است که مرکز واکسیناسیون بلافاصله وارد مدار شده و خدمات رسانی به ساکنان را آغاز کند.

به گفته فرجود ، راه اندازی درخواست احتمالی واکسیناسیون کرونا در خانه برای گروه های خاص ، مشاوره و اجتماعی شدن کرونا در مرکز تماس (میز خدمات) شماره 137 با قابلیت پشتیبانی 24 ساعته نیز یکی از برنامه های در حال انجام است. به

وی به ظرفیت سیستم “تهران من” با حدود 3.5 میلیون کاربر اشاره کرد و گفت: برنامه “تهران من” در چند مرحله به شهروندان و ظرفیت این سیستم در زمینه اطلاع رسانی ، ارائه گزارشات تحلیلی و آموزش شهروندان ، آگاهی داده است. آماده خدمت در دفتر مرکزی کرونا ؛ همچنین اطلاعات مرکز واکسیناسیون بر روی نقشه تهران بارگذاری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران ، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: به منظور استفاده از ظرفیت داوطلبان در ارائه خدمات به شهروندان و شهر ، سازمان فاوا شهرداری تهران سامانه جامعی را برای مدیریت فعالیت های داوطلبانه و ارتباط با داوطلبان. به زودی با اولویت تعامل با داوطلبان در زمینه خدمات کرونا آغاز شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا