بازداشت همسر مقتول در پی اقرارش به ضرب و جرح در خراسان جنوبی

دکترنامه/خراسان جنوبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان درمیان اظهار کرد: فردی که همسرش را شدیداً مورد ضرب و جرح قرار داده و مدعی بود که بر اثر لغزش در حمام، صدماتی به همسرش وارد شده پس از انجام تحقیقات و قرائن متقن با بیان جزئیات ضرب و جرح همسرش، اقرار کرد.

به گزارش دکترنامه، به نقل از دادگستری خراسان‌ جنوبی، حمزه عبدالهی، امروز سه شنبه سوم مرداد اظهار کرد: در تاریخ ۳۰ خردادماه جاری بانویی حدودا ۳۰ساله، با صدمات متعدد مغزی و شکستگی نواحی از بدن با تماس شوهرش با اورژانس به بیمارستان منتقل شد. وی مدعی بود همسرش در حمام به زمین خورده است.

او افزود: همسر وی پس از ۱۴ روز بیهوشی و پاسخ‌ندادن به روند درمان به علت صدمات وارده فوت می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان درمیان بیان کرد: با توجه به دلائل ابرازی شوهر مقتوله به دعوا و درگیری جزئی با خانمش و ایراد ضرب و جرح وی، بازداشت و روانه زندان می‌شود که مرحله تحقیقات در حال انجام بوده و پرونده جهت تکمیل تحقیقات در شعبه بازپرسی این دادسرا مفتوح است.

عبدالهی با بیان اینکه این زوج دارای دو فرزند خردسال بوده که در حاضر تحویل مراکز نگهداری بهزیستی شده‌اند، تصریح کرد: به خانواده‌ها توصیه می‌شود با صبر و حوصله بیشتری مسائل فی مابین را حل و فصل کرده تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

وی یادآور شد: همچنین اقتضا دارد دستگاه‌های مسئول در مقابله با آسیب‌های اجتماعی، اقدامات موثری در خصوص پالایش روانی افراد جامعه به صورت خانواده محور را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا