اقتصادیکسب و کار ویژه

بازی برای لپ تاپ گیمینگ

برای گیمرهایی که با پی سی بازی می‌کنند، لیستی از بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر PC را آماده کردیم. ما در این مقاله، تعدادی از بازی‌های آنلاینی را که در طی سال‌های مختلف ساخته شده و طرفداران بسیار زیادی را به خود معطوف کرده‌اند، معرفی می‌کنیم. اگر شما هم می‌خواهید با این بازی‌های مهیج و جذاب آشنا شوید، این لیست بازي انلاین را از دست ندهید. خرید سیستم گیمینگ باید در آرامش خاطر انجام شود.

PUBG

ماینکرافت، دیگر بازی به شدت پرطرفدار در دنیای گیمرها است و لازم است بگوییم که در تاریخ بازی‌های ویدیویی، پرفروش‌ترین بازی تا به امروز است. ماینکرافت که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، خیلی‌ها را به خود مشغول کرد.
این بازی، دنیای سه بعدی و مکعبی‌ای را به بازیکن نشان می‌دهد که شما در آن از آزادی عمل زیادی برخوردار هستید.

این دنیا که همه‌چیز در آن به شکل سه بعدی و مکعبی است، به شما اجازه می‌دهد ساختمان سازی کنید و گه‌گاه، یک سری نبردها را هم داشته باشید.
در فضای بازی، شما آزادی عمل دارید که پیش بروید و با جلو رفتن شما، فضا نیز گسترش پیدا می‌کند. البته که شما در حرکت‌های افقی با محددویت‌هایی مواجه خواهید شد.
این بازی آن‌قدر مهیج، سرگرم کننده و اعتیادآور است که خیلی از افراد وقت زیادی را پای آن صرف کرده و سعی در ساختن ساختمان‌های بزرگ و پیچیده کردند. برای مثال، طرفداران مجوعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها، ساختمان‌های بزرگ آن فیلم را ساختند. خرید سیستم گیمینگ بهتر است با مشورت انجام گیرد.

این بازی، در زمین فوتبال برگزار می‌شود و از ۲ تیم ۸ نفره تشکیل می‌شود؛ با این تفاوت که به جای بازیکن‌های عادی فوتبال، ماشین‌های پرسرعت در زمین بازی قرار گرفته‌اند. این بازی به صورت کراس پلتفرم هم موجود و قابل اجراست. همچنین، در آپدیت‌های بعدی آن، علاوه بر بازی فوتبال حالت‌های هاکی روی یخ و بسکتبال نیز ساخته شد.

Fortnite

یکی دیگر از بازی‌های آنلاین که وقتی آمد خیلی‌ها را مجذوب خود کرد، بازی جذاب Fortnite است. این بازی در سال ۲۰۱۷ آمد و در سه مود مختلف ساخته شد.

این بازی را به طور آنلاین و چند نفره می‌توانید انجام دهید و برای پیدا کردن فرد ایمپاستر، باید اتفاقات مختلف را کنار هم گذاشته و نتیجه گیری کنید.

بازی لیگ آو لجندز که به آن لیگ هم گفته می‌شود، یک بازی آنلاین چند نفره است که در سال ۲۰۰۹ ساخته شد. سازندگان، برای ساخت این بازی از وارکرافت ۳ الهامات زیادی گرفتند.

شما جای «مستر چیف» یا همان «جان ۱۱۷» بازی می‌کنید که نقش اصلی این بازی است. در این بازی، باید با موجوداتی مبارزه کنید، در دنیای آزاد بازی بچرخید و اکتشافاتی انجام دهید و با سلاح‌های مختلف به جنگ دشمن بروید.

جمع بندی

همانطور که متوجه شدید، انتخاب بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر PC راحت نیست؛ چرا که خیلی از بازی‌ها بسیار پرطرفدار هستند و با کیفیت خوب حسابی توانسته‌اند نظر گیمرها را جلب کنند. ما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از بازی‌هایی که خیلی از افراد دوست داشتند و از نظر گرافیکی و گیم پلی خاص بودند را گلچین و معرفی کردیم.

شما نیز در صورتی که بازی‌های جذاب دیگری را برای pc می‌شناسید که جایشان در این لیست خالی است، حتما در بخش نظرات برای ما بنویسید. یه نکته‌ی مهم اینه که در این نوشتار علاوه‌بر معرفی بهترین بازی کامپیوتر و لپ تاپ به قدرت سیستمی که برای انجام این بازی‌ها نیازه هم اشاره‌ می‌کنیم

تا شما بدونین برای انجام این گیم‌ها به چه مشخصاتی برای سیستم نیاز دارین. همچنین بهتون لپ تاپ‌های گیمینگی که برای انجام اون بازی خیلی مناسبن رو معرفی می‌کنیم.

بریم سراغ بهترین بازی کامپیوتر و لپ تاپ…

سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز:

حداقل مشخصات مورد نیاز مشخصات توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 – Service Pack 1 (64-bit) Windows 10 (64-bit)
پردازنده Intel Core 2 Quad CPU Q6600 / AMD Phenom 9850 Intel Core i5 3470 / AMD X8 FX-8350
رم 4 گیگابایت 8 گیگابایت
پردازنده گرافیکی Nvidia 9800 GT / AMD HD 4870 Nvidia GTX 660 / AMD HD 7870
DirectX Direct X 10 Direct X 11
حافظه ذخیره سازی 72 گیگابایت 72 گیگابایت

رتبه‌ی 14 لیست بهترین بازی کامپیوتر: The Witcher 3: Wild Hunt

یه بازی با یه شمشیر سنگین، زره و سرشار از لحظات غیر منتظره و میخکوب کننده. چندین سال پیش که وایلد هانت توسط استودیوی لهستانی سازندش به جهان معرفی شد، توسط منتقدین مورد تحسین و ستایش قرار گرفت. دو اپیزود قبلی این بازی از داستان سرایی بسیار عالی بهره می‌بردن و در ژانر نقش آفرینی بی‌نظیر بودن.

با ورود وایلد هانت و تشکیل یه سه گانه (تریلوژی)، این زیبایی و افتخار بیشتر شد و در اون سال‌ها کمپانی سی دی پراجکت با ارائه وایلد هانت دست به یک عمل بلندپروازانه و جاه‌طلبانه زد که کاملا هم توش موفق بود. این بازی ثابت کرد که تکنولوژی قوی می‌تونه هنربازی‌سازی رو به مرحله بالاتری ببره و تجربه بازی کردن رو به طور شگفت انگیزی متفاوت کنه. این بازی هرگز خسته کننده نمی‌شه.

شما در اکثر زمان بازی در قالب شخصیت اصلی بازی یعنی گرالت ایفای نقش می‌کنین. اما اگه این بازی رو انجام دادین مسلما چهره‌ی بالا رو می‌شناسین. ciri یکی از شخصیت‌های فرعی این بازیه که این امکان رو دارین دقایقی به جای اون ایفای نقش کنین و جهان رو از منظر و چشم انداز این کاراکتر ببینین.

سیری تاثیر شگرفی در این بازی داره و مدت زمانی که در قالب این شخصیت بازی می‌کنین به غایت تاثیرگذار و قابل لمسه. احتمالا شما هم دلبسته‌ی این شخصیت بازی شدین و می‌دونین بین ویتچرها بودن و شمشیرزنی به سبک تله پورت و ویتچر تنها از این کاراکتر محکم و عمیق برمی‌آید.

سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز:

حداقل مشخصات مورد نیاز مشخصات توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (64-bit) Windows 10 (64-bit)
پردازنده Intel Core i5-2500K / AMD Phenom II X4 940 Intel Core i7 3770 / AMD FX-8350
رم 6 گیگابایت 8 گیگابایت
پردازنده گرافیکی Nvidia GTX 660 / AMD Radeon HD 7870 Nvidia GTX 770 / AMD Radeon R9 290
DirectX Direct X 11 Direct X 11
حافظه ذخیره سازی 35 گیگابایت 35 گیگابایت

رتبه‌ی 13 لیست بهترین بازی کامپیوتر: Crysis 3

در این لیست ما Crysis 3 بهترین بازی کامپیوتری کم حجم محسوب میشه

سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز:

حداقل مشخصات مورد نیاز مشخصات توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 or 8 Windows 7 or 8
پردازنده Intel Core 2 Duo / AMD Athlon 64X2 Intel Core i5-750 / AMD Phenom II X4 805
رم 3 گیگابایت 4 گیگابایت
پردازنده گرافیکی Nvidia GTS 450 / AMD Radeon HD5770 Nvidia GTX 560 / AMD Radeon HD5870
DirectX Direct X 11 Direct X 11
حافظه ذخیره سازی 17 گیگابایت 17 گیگابایت

یک بازی از سال 2016 در لیست بهترین بازی کامپیوتری جهان. یک بازی با نهایت بهره‌وری از اول شخص و مخفی کاری‌های بسیار در محیط باز. این بازی هم در ادامه‌ی نسخه‌های قبلی به بازار عرضه شد و در نسخه‌ی قبلی این بازی شاهد سه انتخاب مختلف برای پایان بازی  و رقم خوردن سرنوشت آگمنت‌ها و انسان‌ها بودیم. اما اگر نسخه‌های قبلی رو بازی نکردین اشکالی نداره. ابتدای این نسخه به شما پیشنهاد داده میشه وقایع نسخه‌های قبلی رو در یک ویدیو مشاهده کنین و از سر و ته داستان با خبر بشین.  اینجا شما در شخصییت  آدام جنسن  ناجی انسان‌ها هستین.

سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز:

حداقل مشخصات مورد نیاز مشخصات توصیه شده
سیستم عامل Windows 7.1 – SP1 (64-bit) Windows 10 (64-bit)
پردازنده Intel Core i3-2100 / AMD equivalent Intel Core i7-3770K / AMD FX 8350 Wraith
رم 8 گیگابایت 16 گیگابایت
پردازنده گرافیکی AMD Radeon HD 7870 / Nvidia GTX 660 Nvidia GTX 970 / AMD Radeon RX 480
DirectX Direct X 11 Direct X 11
حافظه ذخیره سازی 45 گیگابایت 55 گیگابایت

رتبه‌ی 11 لیست بهترین بازی کامپیوتر: Metro Exodus

سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز:

حداقل مشخصات مورد نیاز مشخصات توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (64-bit) Windows 10 (64-bit)
پردازنده Intel Core i5-4440 / AMD equivalent Intel Core i7-4770k / AMD equivalent
رم 8 گیگابایت 8 گیگابایت
پردازنده گرافیکی Nvidia GTX 670 / 1050 / AMD Radeon HD 7870 Nvidia GTX 1070 / RTX 2060 / AMD RX VEGA 56
DirectX Direct X 11 Direct X 12
حافظه ذخیره سازی 59 گیگابایت 59 گیگابایت

در یک فضای واقع‌گرایانه، با یک داستان سرایی و شخصیت پردازی خوب، هِنری قهرمان داستان رو دنبال کنید. داستان بازی کینگدام کام در اوایل قرن ۱۵ میلادی و در سرزمینی به نام بوهمیا فضاسازی می‌شه. پس از مردن پادشاه محبوب این سرزمین، افرادی سعی بر آشوب و تحکم بر اوضاع دارن. هنری پسر یه آهنگر سادست و پس گرفتن پول پدرش از یکی از افراد روستا دست مایه‌ای میشه تا اتفاقی تلخ براش بیوفته و مسیر و روند بازی در چنین شرایطی شکل بگیره.

همه‌ی کاراکترهای بازی به شکل بسیار خوبی خلق شدن و جزیبات زیادی دارن. در این داستان از ماموریت‌های سخت و پر چالش، اتفاقات شگفت انگیز و عنصر غافل‌گیری خبر خاصی نیست پس اگه به فضای واقع‌گرا، مبارزه با سلاح سرد و سوارکاری با اسب، جزیبات و فضاسازی اهمیت می‌دید سراغ این بازی برید. این بازی برای کسایی که دنبال هیجانِ به اندازه در کنار داستان و شخصیت پردازی خوب هستن بسیار مناسب و در بین 15 بازی برتر ویدیویی کامپیوتر و لپ تاپ قرار داره.

سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز:

این بازی از همون موتوری استفاده می‌کنه که بازی بدقلق crysis از اون بهره برده و یکی از بازی‌های سخت برای اجراست. علیرغم اینکه گفته می شه این بازی به کارت گرافیک GTX 1060 و یک پردازنده قوی نیاز داره (و نمی تونیم 16 گیگ رم لازم رو فراموش کنیم) کسانی که از GTX 1080Ti استفاده کردن هم همچنان در حین بازی افت فریم رو تجربه می کنن. حتی کارت‌های RTX برای اجرای این بازی با وضوح‌های بالاتر مشکل دارن.

حداقل مشخصات مورد نیاز مشخصات توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (64-bit) Windows 10 (64-bit)
پردازنده Intel Core i5-2500K / AMD Phenom II X4 940 Intel Core i7 3770 / AMD FX-8350
رم 8 گیگابایت 16 گیگابایت
پردازنده گرافیکی Nvidia GTX 660 / AMD Radeon HD 7870 Nvidia GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 580
DirectX Direct X 11 Direct X 11
حافظه ذخیره سازی 70 گیگابایت 90 گیگابایت

سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز:

البته حتی با نرخ‌های تازه‌سازی متوسط نمی‌تونید با چیزی کمتر از کارت گرافیک GTX 1060 همراه با قدرت پردازنده چیزی مانند پردازنده i7 4770K از این بازی لذت ببرید

حداقل مشخصات مورد نیاز مشخصات توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (64-bit) Windows 10 (64-bit)
پردازنده Intel Core i3-3220 / AMD Equivalent Intel Core i7 4770K / AMD Ryzen 5 1600
رم 8 گیگابایت 16 گیگابایت
پردازنده گرافیکی Nvidia 650TI / AMD R7 250x Nvidia GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 480
DirectX Direct X 11 Direct X 12
حافظه ذخیره سازی 40 گیگابایت 40 گیگابایت

در این بازی افکت‌های صوتی و شبیه سازی‌های دینامیکی شرایط آب و هوایی همگی فوق‌العاده است. اگه این بازی رو در درجه‌ی سختی بالا و غیرفعال بودن سیستم‌های کمکی راننده انجام بدید، استرس و دقت لازم در بالاترین سطح مسابقات اتومبیلرانی رو به خوبی درک می‌کنید و می‌فهمید کوچک‌ترین اشتباه بعد از چندین ساعت مسابقه امکان داره تمام زحماتتون رو در کسری از ثانیه به هدر بده.  مسلما قهرمانی در شرایطی که کلی تمرین کردین و کلی تنظیمات روی ماشین انجام دادین و روز مسابقه ساعت‌ها روندین هم طعم دلچسبی داره

سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز:

حداقل مشخصات مورد نیاز مشخصات توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 – SP1 (64-bit) Windows 10 (64-bit)
پردازنده Intel Core i5 3450 / AMD FX-8350 Intel Core i7 6700k
رم 8 گیگابایت 16 گیگابایت
پردازنده گرافیکی Nvidia GTX 680 / AMD equivalent Nvidia GTX 1080 / AMD Radeon RX480
DirectX DirectX 11 DirectX 11
حافظه ذخیره سازی 50 گیگابایت 50 گیگابایت

سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز:

حداقل GPU مورد نیاز برای اجرای این بازی یه GTX 960 است و این برای وضوح 1080p در 30 فریم بر ثانیه در تنظیمات کم پیشنهاد شده. برای 60 فریم بر ثانیه در تنظیمات بالا به GTX 1080 یا بهتر نیاز دارید. با توجه به ماهیت جهان باز والهالا، این نباید تعجب‌آور باشه، اما زمانی که وضوح رو افزایش می دید این نیازها شدید می‌شن.

 

دکترنامه در این نوشته، این موارد را بررسی می کند پنهان کردن عناوین
دکمه بازگشت به بالا