بانک امانی کپسول اکسیژن خدمت ویژه هلال احمر قم در دوران کرونا

دکترنامه / قم معاون وزیر آموزش و تحقیقات عمومی هلال احمر ماه گفت: “در دوره کرونا ، چندین مورد از جمله کپسول اکسیژن و مولد اکسیژن به ساکنان آسیب دیده از بیماری کرونا وام داده شد. شد.

سید حسن حسینی ، معاون آموزشی و تحقیقات جمعیت هلال احمر قم در گفت وگو با دکترنامه در خصوص عملکرد هلال احمر در زمان ویروس کرونا اظهار داشت: هلال احمر از روزهای ابتدایی شیوع کرونا وارد میدان شده است. و خدمات جدید را شروع کرد.

وی به عنوان مثال ، پروژه فرماندهی بهداشت از اولین فعالیتهای هلال احمر در دوران کرونا بود ، و توضیح داد: در این پروژه ، استخدام 653 نفر در 50 تیم ، در ورودی شهر ، مسجد جمکران ، حضرت معصومه (س) معبد ، میدان اصلی ، داس خانه ، فروشگاه بزرگ ، و غیره درگیر بررسی افراد و ارائه نکات بهداشتی است که با ایجاد 50 پایگاه ثابت و سیار ، بیش از 20800 نفر از این خدمات بهره مند شده اند.

نمایندگان هلال احمر قم در کمیته نظارت بر پروتکل سلامت استان قم با بیان اینکه بیش از 60 هزار ماسک پزشکی و 240 لیتر مواد ضد عفونی کننده توسط هلال احمر توزیع شده است ، گفت: کرونا توزیع شده است.

معاون آموزشی و پژوهشی جمعیت هلال احمر قم با اشاره به اینکه 14 پوستر و بروشور به صورت مجازی و کاغذی بین شهروندان توزیع شده است ، اظهار داشت: در دوران کرونا ، آموزش کمک های اولیه و امداد و نجات مجازی نیز راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه بانک امانی یکی از خدمات ویژه هلال احمر رویای کرونا است ، یادآور شد: اقلام مختلفی مانند کپسول اکسیژن و مولد اکسیژن به ساکنان آسیب دیده از بیماری کرونا وام داده شد که خوشبختانه با کمک بیش از 1600 کپسول اکسیژن توسط اهدا کنندگان صورت گرفت. به چرخه بانک امانی اضافه شده تا ساکنان با مشکل کمبود کپسول اکسیژن مواجه نشوند.

حسینی اجرای طرح “دین بدون گاز” برای ترویج فرهنگ ماسک زدن و تقدیر از افرادی که ماسک پوشیده اند را بخشی از فعالیت های این سازمان عنوان کرد و گفت: 2800 بازدید از اتحادیه های صنفی و مراکز همایش برای نظارت بر ناظران بهداشتی. و نظارت دقیق بر اجرای پروتکل های بهداشتی در کلاس های مجاز.

وی افزود: اجرای طرح نیابت (ویزیت و ویزیت بیماران) ، ویزای معنوی ارباین ، طرح كمك فرشته كوچك (حمایت از كودكان و توزیع بسته های معیشتی حاوی شیوع ویروس كرونا) ، طرح های امیدواری جدید (توزیع بسته های لوازم التحریر) ، غربالگری و شناسایی. خانواده ها و افرادی که نیاز به مشاوره ، مراقبت از همکاران بالای 60 سال و پیگیری همکاران بیمار دارند از دیگر فعالیت های هلال احمر در طول ویروس کرونا است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا