عمومی

برای جاده کندوان باید جهادی عمل کرد

دکترنامه/مازندران استاندار مازندران با اشاره به حجم تردد مسافر زیاد در جاده کندوان گفت: دستگاه‌های مرتبط اعم از پلیس راه، راهداری، اورژانس و هلال احمر باید در این جاده جهادی عمل کنند تا شاهد کاهش تصادفات باشیمبرای جاده کندوان باید جهادی عمل کرد.

سید محمود حسینی پور شنبه ۴ فروردین در جلسه بررسی وضعیت ترافیک سفرهای نوروزی در جاده های مازندران که در سالن جلسات ساختمان آزاد راه در جاده چالوس برگزار شد، با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی پلیس راهور، هلال احمر، اورژانس گفت: گزارش‌ها حاکی از اقدامات امیدآفرین برای مردم و مسافران نوروزی دارد و این نشان می‌دهد اگر اراده کنیم می‌توان شرایط بهتری را برای مردم بوجود آورد.

وی با بیان اینکه در جاده کندوان محدودیت‌های زیرساختی وجود دارد، افزود: قطعه سوم آزاد راه تا به اتمام برسد حدود پنج سال طول می‌کشد، بنابراین باید مدیریت در جاده کندوان با توجه به حجم زیادی از ترافیک که دارد به درستی انجام شود.

استاندار مازندران با تاکید براینکه باید تلاش شود تا با کمترین هزینه بیشتر خدمات به مردم ارائه شود، تصریح کرد: در مسیر جاده کرج به چالوس صدها هزار نفر تردد می‌کنند و جان و مال اینها با مسئولان مرتبط است.

حسینی پور گفت: کوچک‌ترین کوتاهی، بزرگترین مسئولیت را برای ما به همراه دارد بنابراین برای مدیریت در این جاده باید جهادی عمل کرد.

وی تعامل و همدلی بین دستگاه‌ها را دراین مسیر موجب کاهش آسیب‌ها و تصادفات دانست و ادامه داد: طبق آمار راهداری استان، بیشترین انباشت خودرو در طی این چند روز در مازندران اتفاق افتاده است و این امر نشان دهنده حضور بسیار زیاد مسافر در این استان است.

استاندار مازندران با ابراز خرسندی از کاهش 65  درصدی میزان تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیان کرد: متاسفانه سال گذشته نیز در روزهای نخست تعطیلات روند کاهشی بود اما در روزهای پایانی افزایشی شد بنابراین باید خیلی دقت کرد که این آمار حفظ شود.

حسینی پور با اشاره به زمان‌بر بودن تکمیل این قطعه از آزادراه گفت: از پل زنگوله به بلده جاده‌ای وجود دارد که برای زمان ترافیک سنگین و یک طرفه شدن، مسیر خوبی است اما نیازمند بهسازی است که باید در دستور کار راهداری قرار گیرد زیرا تنها جاده پدافند غیر عامل در این منطقه است.

وی بر نظافت در جاده چالوس کرج تاکید کرد و یاداور شد: بخشدار منطقه باید تمام وقت خود را برای این جاده بگذارد و با توجه به حجم مسافر زیادی که تردد دارند در طول روز چند مرحله زباله‌ها تخلیه شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا