برنامه‌های ویژه‌ای جهت پیام‌رسانی، آموزش و تقدیر از حوزه سلامت برای نوروز ۱۴۰۰ تهیه شده‌است

معاون رادیو و تلویزیون استان ، اقدامات نهایی معاون وزیر را تشریح کرد و از هماهنگی کامل مرکز رادیو و تلویزیون استان با وزارت بهداشت ، پزشکی و آموزش پزشکی علیه کرونا خبر داد ، گزارش شده است که با گسترش ویروس کرونا در سراسر ویروس مقابله می کند کشور.

به گزارش دکترنامه ، علی دارابی در نشست ویدئو کنفرانس مشترک بین مدیران شبکه استانی و برنامه نویسان و روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با معاونان وزیر بهداشت و سخنگویان ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت که کارکنان بهداشت و درمان خط مقدم هستند. جنگجویان امنیتی وی گفت: “همه ما از تلاش های تاریخی شما و از هر بیمارستان و پرسنل بهداشتی سپاسگزاریم.”

وی افزود: خدا را شکر می کنیم که در زمینه کنترل و کنترل بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، پرچم اسلامی ایران بسیار بالا و در جهان شناخته شده است و عملکرد موفقی در این زمینه داشته ایم.
معاون وزیر امور رادیو و تلویزیون استان ایران با بیان اینکه طی یک سال گذشته شاهد رقابت شدید برای دلسوزی و همدلی و مراقبت از نیازمندان و ناتوانان در سراسر کشور بوده ایم ، گفت: آنها بهمراه مسئولان و نهادهای مرتبط ، حماسه بی انتها.
وی با بیان اینکه چنین حرکتی در جهان بی نظیر است ، خاطرنشان کرد: مردم ایران با افتخار از این آزمون بیرون می آیند و امیدواریم با حمایت کامل از همه اقشار و سایر موارد شاهد شکست کامل از تاج و بازگشت به زندگی عادی باشیم تلاش مقامات مربوطه. “
معاون رادیو و تلویزیون استان گفت: 81 شبکه رادیویی و تلویزیونی در مراکز استانها فعال هستند و برنامه های مختلفی را در قالب های مختلف پخش و پخش می کنند که بسیاری از آنها از شبکه های سراسری نیز پخش می شوند و نشان دهنده کیفیت بالای برنامه هایشان است. تولید
دارابی ، با بیان اینکه این ظرفیت برای حمل و نقل کرونا به یک ظرفیت بزرگ بار تبدیل شده است ، گفت: “از همه توانایی ها و پتانسیل مدیریت این کرونا و در زمینه های مختلف ارسال پیام ، آموزش و قدردانی از فعالان بهداشت استفاده شده است ، در حالی که برنامه های ویژه برای نوروز 1400 تخمین زده شده است.
معاون وزیر در امور رسانه ملی استان از دکتر تشکر کرد نمکی وزیر بهداشت ، دارو و آموزش پزشکی و همچنین کلیه مدیران و کارکنان این وزارتخانه ها و مراکز بهداشتی گفت: برای سلامت و کادر درمانی کشور آرزوی سلامتی و عزت داریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا