عمومی

برنامه دشمن برای نفوذ در کانون پاک خانواده‌ها/ لایه‌های جنگ نرم برای مقابله با جمهوری اسلامی چیست؟

در این نشست ویژه «نقش زنان در توسعه تمدن نوین اسلامی» مطرح شد.

«طرح نفوذ دشمن در کانون خانواده ناب» و «جنگ نرم چندلایه دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی» از موضوعات مطرح شده در نشست تخصصی «نقش زن در پیشبرد تمدن نوین اسلامی» بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از آذرشهر، نشست تخصصی «نقش زنان در توسعه تمدن نوین اسلامی» برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر برگزار شد. با حضور خواهران دانشجو در نشست علمی نزدیک با حضور رئیس دانشگاه، فرماندار آذرشهر و با همکاری روابط عمومی، دفتر بسیج و معاونت فرهنگی این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر در این نشست گفت: زنان در طول تاریخ به عنوان عنصری موثر در تغییر ارزش ها، اعتقادات و رفتار جامعه مطرح بوده اند و زنان به دلیل تربیتی خود محور اصلی خانواده هستند. منزلت و خانواده مهمترین عنصر نظام اجتماعی و هسته اصلی تحولات است. خانواده به عنوان یک نهاد فعال جامعه‌ساز تلقی می‌شود، بنابراین زنان در خانواده نقشی بی‌بدیل در انتقال تکامل‌گرایی به اعضای خانواده و از طریق میانجیگری به جامعه دارند.

نقشه دشمن برای نفوذ به کانون پاک خانواده/ چند لایه جنگ نرم دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی چیست؟

علی رضاپور تصریح کرد: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ تحولات اجتماعی بشر و پیشتاز تمدن اسلامی به شمار می رود و توسعه ظرفیت ها و پایه های ایجاد تمدن اسلامی و نظام توحید افق اسلام است. انقلاب.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت این امر از طریق ایجاد روابط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بر اساس موازین اسلامی و با توجه ویژه به مسائل زنان و خانواده تحقق می یابد. لذا دشمن و غرور جهانی چاره ای جز نفوذ در دل پاک ندارند. خانواده یا افکار هیچ زن محترمی در جامعه ایران وجود ندارد و همیشه با شکست مواجه بوده و خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر تصریح کرد: نقش زنان در توسعه تمدن نوین اسلامی چگونه از طریق کاوش و طراحی الگوی نقش آفرینی زنان در این تمدن است؟ بنابراین، با استفاده از روش تحلیل مفهومی و سپس الگویابی، روشن می شود که شکوفایی تمدن اسلامی از طریق گسترش بیداری در جهان به واسطه اراده انسان محقق می شود.

نقشه دشمن برای نفوذ به کانون پاک خانواده/ چند لایه جنگ نرم دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی چیست؟

رضاپور یادآور شد: نقش زنان بیش از سایر افراد جامعه است. چون زن انسان ساز و جامعه ساز است.

وی با اشاره به اینکه برخی معتقدند آمریکا و دشمنان ما نگران موفقیت زنان ما هستند، ادامه داد: زنان در عرصه علمی در صف اول هستند، دشمنان نگران زنان خود هستند نه زنان ما، شیطنت ها و دروغ های دشمن. به دنیا که اسلام مانع پیشرفت است. چون می دانند نظام سلطه در مقابل نظام جمهوری اسلامی مستاصل است و در عصر ارتباطات از دیدن موفقیت شیرزن ایرانی عاجز هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر تاکید کرد: زن در غرب ابزار است و غربی ها نمی دانند آبرو و حیثیت زن چیست. چون الان حجاب زن ایرانی برای آنها هزار برابر موشک ما موثرتر است.

رضاپور خطاب به دانشجویان افزود: خواهران من شما چشمان جامعه هستید و در جلسه باید توضیح داده شود که حجاب بهانه است و بس! دشمن آدرس اشتباه داده و تنها چیزی که باعث آبروی زن و مرد می شود تقوا است و زنان جامعه با حفظ آبروی خود قادرند جسم و جان خود را از خطرات دشمن حفظ کنند و زنان ما جامعه ناجیانی هستند که در سراسر جهان به عنوان الگو شناخته شده اند.

** ضعف برخی مسئولان باعث می شود تا اتاق به روی دشمن بازتر شود

فرماندار شهرستان آذرشهر نیز با قدردانی از زحمات دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر گفت: این دانشگاه یکی از نهادهای انقلابی علمی و فرهنگی شهرستان آذرشهر است که همواره پیشتاز فعالیت های فرهنگی بوده است.

شمسعلی محمودیان توضیح می دهد: مشکل امروز جامعه ما قدرت دشمن نیست، بلکه ضعف برخی از مسئولان ما در مواضع عمل است که زمینه را برای مانور دشمن بازتر می کند.

نقشه دشمن برای نفوذ به کانون پاک خانواده/ چند لایه جنگ نرم دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی چیست؟

وی تاکید کرد: ابزار دشمن بمب، موشک و سلاح سنگین نیست. در عوض، قدرت در حال حاضر رسانه ها هستند که مبالغ هنگفتی را با پشتوانه شبکه های شایعه خرج می کنند و 24 ساعت شبانه روز علیه جمهوری اسلامی ایران دروغ پخش می کنند.

فرماندار شهرستان آذرشهر تصریح کرد: اکنون دشمن با جنگ نرم بدون خشونت وارد میدان شده است و مقام معظم رهبری نیز بارها فرموده اند که یکی از ابزارهای موثر مقابله با غرور و دشمن، جهاد تبیینی است. و ما باید حقایق را برای مردم آشکار کنیم.

محمودیان افزود: جنگ نرم یک جنگ واقعی است که بسیار پیچیده تر و خطرناکتر از جنگ سخت است، جنگ نرم لایه های مختلفی دارد، لایه اول جنگ فرهنگی است که بیشتر علیه زنان و خانواده ها در سطوح مختلف به صورت برنامه ریزی شده ادامه دارد. . .

وی تصریح کرد: لایه دوم جنگ یک تحول عقیدتی است، یعنی دشمن با معرفی دین به عنوان امری فردی و جداسازی کامل حوزه حیات اجتماعی از جامعه و یا در مرحله دیگر با ترویج بی اخلاقی سعی در عرفی شدن جامعه اسلامی دارد. تضعیف و مخدوش کردن پایه های خانواده. دارند.

فرماندار شهرستان آذرشهر تصریح کرد: به عنوان مثال تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک غربی مورد مطالعه و مهندسی دشمن قرار گرفته است و دانشجویان افسری که در جنگ نرم شرکت می کنند نقش کلیدی و محوری دارند و در مقابل. از قرارگاه، دشمن و تاکتیک های او، نگاه اسلامی به هویت باید و نقش زنان باید آشکار شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا